کد خبر: 21624 A

ستاره زن سینما در کمپ پناهندگان / عکس‌ها

ستاره زن سینما در کمپ پناهندگان / عکس‌ها

ایران آرت: پس از آن‌که پریانکا چوپرا سال گذشته به اردن سفر کرد تا از کمپ پناهندگان و کودکان آنجا دیدن کند، این‌بار این ستاره هندی که سفیر حسن نیت یونیسف است به کمپ پناهندگان روهینگیا در کاکس بازار بنگلادش رفته است.

به گزارش تابناک باتو، این ستاره بالیوودی به تازگی در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از سفرش به کمپ پناهندگان روهینگیا در کاکس بازار را منتشر کرده. او در حال گفتگو با کودکان دیده می‌شود. او با انتشار این عکس‌ها از اوضاع سخت انسانی در کمپ پناهجویان سخن گفته و از طرفدارانش خواسته تا به پناهندگان روهینگیایی کمک کنند.‌

164318_504

او نوشته است: "من در کاکس بازار بنگلادش در دیداری میدانی از اوضاع با همکاری یونسکو در یکی از بزرگترین کمپ های پناهندگی دنیا هستم. در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی جهان شاهد تصویر ترسناکی از پاکسازی نژادی در ایالت راخین میانمار (برمه) بود. این خشونت باعث شد تا ۷۰۰ هزار روهینگیایی از مرزها عبور کرده و به بنگلادش بگریزند؛ ۶۰ درصد آنها کودک بودند..." او در ادامه از شرایط سخت زندگی در این اردوگاه شلوغ نوشته و گفته از همه بدتر این است که پناهندگان نمی دانند چه وقت وعده ی بعدی غذای خود را به دست خواهند آورد. او گفته جهان باید به این بچه ها توجه کند زیرا آینده جهان ما هستند.

164317_331

164319_484

پناهندگان پریانکا چوپرا بالیوود کمپ پناهندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین