کد خبر: 21386 A

رقص دخترها درنمایشگاه‌تهران؟!/فیلم

ایران‌آرت: دیروز در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اتفاقی رخ داد که باور آن در ذهن هر شخص مسئول و غیر مسئولی که آشنایی اندکی با سبک و نوع زندگی ناشنوایان و کم شنوایان دارد، سخت است.

به گزارش ایران آرت، در این نمایشگاه و هنگامی که گروهی از دختران ناشنوا و کم شنوای انجمن ناشنوایان تهران برابر هماهنگی‌های قبلی و با روز‌ها تمرین و آماده سازی، قصد اجرای سرود در صحن اصلی نمایشگاه را داشتند، از سوی عده ای مواخذه شدند و با بیان اینکه نوع حرکات ناشنوایان شبیه به حرکات موزون است، از اجرای آن جلوگیری شده است.

حالا حجت‌الاسلام حسینی، سخنگوی نمایشگاه به باشگاه خبرنگاران گفت وگو کرده و گفته مسئولان نمایشگاه قرآن در توقف اجرای گروه سرود دخالتی نداشته اند و کار، کار افراد خودسر بوده است.

مدیر اجرایی و سخنگوی بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عنوان کرد: ما از مسئولان آموزش و پرورش خواهش کرده‌ایم این موضوع را حل کنند و از این گروه دلجویی کنند.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه به صورت مشخص فردی شناسایی نشده است اما بررسی‌های ما نشان می‌دهد که هیچ کدام از مسئولان نمایشگاه و مصلی در این موضوع دخیل نبودند.

 

 

iranart

 

 

 

 

 

ناشنوایان کم شنوایان
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین