کد خبر: 20682 A

خواستگاری عجیب ترامپ از ملانیا / عکس

خواستگاری عجیب ترامپ از ملانیا / عکس

ایران آرت: چند روز پیش جشن بزرگ مت گالا 2018 در نیویورک برگزار شد و چهره‌های مشهور سراسر دنیا با لباس‌های عجیب و غریب خودشان روی فرش قرمز این مراسم رفتند.

به گزارش ایران آرت، مت گلا مراسم خیریه‌ای است به نفع موسسه طراحی لباس که هر ساله در موزه متروپولیتن نیویورک برگزار می‌شود و مهم‌ترین رویداد دنیای مد به شمار می‌رود. این مراسم هر ساله شاهد اتفاقات منحصر به فردی می‌شود و یکی از این اتفاقات منحصر به فرد در سال 2003 رقم خورد، جایی که ترامپ از ملانیا خواستگاری کرد!

ترامپ امسال به مت گالا دعوت نشد چون حضورش ممنوع شده بود ولی سال 2003 پس از 5 سال دوستی با ملانیا، در مت گالا جلوی دیدگان برخی از مهمانان زانو زد و ملانیا را خواستگاری کرد.

Untitled

دونالد ترامپ و ملانیا سال 1998 در یک مراسم مد با هم آشنا شدند و در حالی‌که رییس‌جمهور فعلی آمریکا در آن زمان با زن دیگری در رابطه بود ولی به آن زن خیانت کرد و به مدت 5 سال با ملانیا وارد رابطه شد تا این‌که در نهایت سال 2003 از او خواستگاری کرد و سال 2005 هم با هم ازدواج کردند.

ترامپ بعدها در مورد آن خواستگاری جنجالی گفت: ما 5 سال با هم دوست بودیم و رابطه خوبی داشتیم، وقتش رسیده بود که دیگر این رابطه را رسمی کنیم.

ترامپ در آن مراسم یک انگشتر به قیمت یک میلیون و 500 هزار دلار را به ملانیا هدیه کرده بود. 

ترامپ دونالد ترامپ ملانیا ترامپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین