کد خبر: 20435 A

دو قتل وحشتناک در جیرفت/ انگیزه های مرد برای قتل همسر و دائی خودش

ایران آرت : ایران خبر داد: ساعت 6 صبح دهم اردیبهشت اهالی روستای قرغطوئیه شهرستان جیرفت در تماس با پلیس از وقوع دو جنایت هولناک با خبر شدند.

با توجه به اظهارات روستاییان، ساعت 5 صبح یکی از ساکنان روستا با بستگانش تماس گرفته و اعتراف کرده بود همسر 35 ساله و دایی 60 ساله‌اش را به قتل رسانده و جسد آنها را در چند کیلومتری روستا رها کرده است.

با این گزارش، مأموران به محل رها کردن اجساد رفته و همزمان با کشف اجساد تحقیقات در این باره آغاز شد. یک منبع آگاه پلیسی درباره جزئیات این دو جنایت گفت: «بررسی‌های مقدماتی مأموران پلیس نشان داد قتل‌ها چند ساعت قبل رخ داده است. از آنجا که قاتل، خودش تماس گرفته و اعتراف کرده بود که با انگیزه انتقامجویی این دو جنایت را مرتکب شده تحقیقات برای دستگیری متهم 37 ساله آغاز شد و کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در کمتر از یک هفته، مخفیگاه قاتل فراری را در چند کیلومتری روستا شناسایی کردند و متهم دستگیر شد.»

وی افزود: «متهم پس از دستگیری در بازجویی‌ها مدعی شد روز نهم اردیبهشت به بهانه چیدن گیاهان دارویی، دایی میانسالش را به 4 کیلومتری روستا کشانده و با ضربه چوب از پشت سر او را به قتل رسانده است. او پس از این جنایت با دست و لباس خونی به خانه برگشته و با این ادعا که بز کوهی را شکار کرده و برای انتقال لاشه آن نیاز به کمک همسرش دارد زن 35 ساله را نیز به محلی دور از خانه کشانده و پس از قتل زن باضربات چوب دستی، سرش را بریده است . متهم پس از جنایت فرار کرده و صبح روز بعد با بستگانش تماس گرفته و به قتل‌ها اعتراف کرده بود.»

متهم انگیزه خود را از این دو جنایت انتقامجویی شخصی عنوان کرده است. قاتل 37 ساله کشاورز و دامدار بوده و از همسرش دو پسر دارد. تحقیقات برای مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد

 

خیانت مرد به زن خیانت زن به مرد خیانت همسر خیانت زن شوهردار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین