کد خبر: 2028 A

عکس‌های سفر آنجلینا جولی به کامبوج

ایران‌آرت: بازیگر و کارگردان آمریکایی با فرزندان خود برای نمایش فیلمش به کامبوج رفت و با پادشاه این کشور دیدار کرد.

به گزارش  مهر به نقل از آسوشیتدپرس، آنجلینا جولی پس از جدا شدن از همسرش برای نخستین بار با جمع فررندانش در برنامه‌ای عمومی ظاهر شد و در کامبوج برای نمایش فیلمش «اول پدرم را کشتند» حضور یافت. مدوکس پسر ۱۵۵ ساله وی، پکس فرزند ۱۳ ساله، زهرا ۱۲ ساله، شیلو ۱۰ ساله و دوقلوهای ۸ ساله وی کناکس و ویوین وی را در این سفر همراهی می‌کردند.

جولی دیروز شنبه پیش از نمایش جهانی فیلم «اول پدرم را کشتند» در یک نشست مطبوعاتی در کامبوج حضور یافت و سپس با نورودوم سیهامونی پادشاه کامبوج دیدار کرد و با فرزندانش در کنار پادشاه کامبوج به تماشای این فیلم نشست.

این فیلم تاثیرگذار که از تجربه وحشتناک جنگ کامبوج سخن می‌گوید با اقتباس از کتاب خاطرات لونگ آونگ نویسنده و فعال حقوق بشر کامبوجی ساخته شده است. حکومت خمرهای سرخ در کامبوج در دهه ۱۹۷۰ و پیامدهای سخت زندگی و بقا در آن دوران در مرکر توجه این فیلم است.

جولی گفت: دلم می خواست در این فیلم نه فقط بر جنگ که به عشق به خانواده و زیبایی این کشور تمرکز کنم و نیز این حقیقت که می‌خواستم زادگاه فرزندم را بشناسم.

وی افزود: می‌خواستم او را بهتر بشناسم و کشور او را بهتر بشناسم.

این بازیگر سینما از همراهی این فرزندش در ساخت فیلم سخن گفت و افزود: او کسی بود که از من خواست این فیلم را بسازم و آماده بود تا در این کار با من همراهی کند و در مراحل تولید با من حضور داشت.

«اول پدرم را کشتند» سال آینده روی پرده سینماها می‌رود. این فیلم در کامبوج با استفاده از بازیگران محلی ساخته شده است.

آنجلینا جولی

 

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین