کد خبر: 19988 A

سوپراستارهای فوتبال و سینما دست در دست هم در سواحل قطر / ویدئو کار دست شان داد

ایران آرت:  در ماه‌های اخیر، رسانه ها بارها درباره رابطه مهدی طارمی و سحر قریشی خبرها رفته اند و در سکوت مطلق این دو حتی شایعه ازدواج شان را طرح کردند.

ایران آرت هم به ندرت گاهی مجبور شده آنها را بازتاب دهد؛ به خصوص آنها که منابع هنری موثقی داشته‌اند. 

اما ویدئوی لو رفته از این دو سوپر استار فوتبال و سینما در سواحل قطر به همه آن گمانه‌زنی‌ها قدرت تازه‌ای بخشیده است. 

دقایق پیش حتی رسانه‌های رسمی نوشته‌اند : فیلم کوتاهی که از قدم زدن ستاره فوتبال و سینما دست در دست هم در یکی از بازارهای ساحلی قطر در فضای مجازی پخش شده، قبل از هر چیز تأییدکننده خبری است که چند ماه قبل خبر ورزشی نوشت: «لژیونر ایرانی شاغل در قطر از مسئولان باشگاهش خواسته برای یکی از بازیگران زن سینمای ایران که او را نامزدش معرفی کرده، ویزای اقامت در قطر را بگیرند.»

 آن زمان برخی رسانه‌ها مدعی شدند چنین چیزی صحت ندارد و رابطه این دو ستاره اصلاً جدی نبوده و با انتقال ستاره فوتبال به قطر، ارتباط آنها قطع شده است.

همان زمان هم نوشتیم این دو ستاره قصد ازدواج دارند و زندگی مشترک‌شان را خارج از ایران شروع می‌کنند. الان هم چیزی نشده که برخی رسانه‌های مجازی از یک فیلم کوتاه، سوژه‌ای در حد فاجعه درست کرده‌اند. دو ستاره می‌خواهند با هم زندگی کنند، شما مشکلی دارید؟

یکی از دوستان نزدیک این ستاره فوتبال به خبرورزشی گفت:«از مردم می‌خواهم با زندگی خصوصی ستاره‌های محبوب کاری نداشته باشند. آنها هیچ کاری خلاف شرع و خلاف عرف انجام نداده‌اند.»

 

سحر قریشی مهدی طارمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین