کد خبر: 19688 A

سرانجام «دخترخوشگل‌ها»یی که مجلس شورای اسلامی را به هم ریختند!

ایران‌آرت: روز سی ام فروردین ماه، خبری را به همراه یک ویدیو در ایران آرت منتشر کردیم که در توییتر از مجلس شورای اسلامی منتشر شده و جنجالی شده بود؛ ویدیویی که طی آن، صدای نماینده مجلس به گوش می رسد که می گوید: «این دخترخوشگل ها رو به ما نشون بده!»

پس از آن، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی»، عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از احتمال صداگذاری در حین صحبت های نماینده مجلس سخن گفت و اعلام کرد هیئت نظارت به صورت ویژه قرار است پیگیری کند.

حالا ماجرای «دختر خوشگلا» را از زبان مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس بخوانید. شوکه نشوید! لابه لای حرف های پزشکیان معلوم می شود حجت الاسلام سلیمی که به عنوان عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفته بود ماجرای نماینده ای را که از «دختر خوشگلا» حرف زده در دست پیگیری است، خودش گوینده جمله معروف «دختر خوشگلا» بوده است!

پزشکیان به خبرآنلاین گفته:

*این مسئله شیطنتی است که فضای مجازی درست کرده و با آبروی افراد بازی می‎کنند. صوتی در فضای مجازی پخش شد که به صحبت آقای محبی‌نیا مربوط است و صدای دیگری کنار صدای ایشان شنیده می‌شود.

*در جلسه روز سه‌شنبه هفته پیش، برادرمان، آقای سلیمی، به «پالرمو» اعتراض داشتند - مبنی بر اینکه شورای نگهبان این مصوبه مجلس را قبول نمی‌کند. بنده به ایشان توضیح دادم که نباید شورای نگهبان در این‌ باره دخالت کند. آقای سلیمی توضیح داد که اشتباه ترجمه در معاهده پالرمو به این می‌ماند: «به ما گندم نمایی کرده و بعد از آن جو فروختند.» یا اینکه به خواستگاری دختری رفته باشی و «دختر خوشگلی» را نشانت داده باشند، اما «دختر زشت» را به صیغه تو درآورده باشند.

‌ ▫️ در فضای مجازی تنها بخش «دختر خوشگلا» را درآوردند. مثل این است که ما از کسی بپرسیم نماز نخواندی؟ و بعد در رسانه‌ها این را پخش کنند که فلانی گفته که نماز نخوانید!

گفتنی است، سلیمی نماینده شهر محلات و از اعضای جبهه پایداری است.

 

iranart

 

 

مجلس شورای اسلامی مسعود پزشکیان نماینده مجلس علیرضا سلیمی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین