کد خبر: 19466 A

سعید مرتضوی، قاضی فراری مجرم در پرونده فاجعه کهریزک، به همسرش گفته پنهان شده تا بتواند ماده 477 یک قانون را پیگیری کند تا از حبس نجات یابد/ جزئیات این ماده قانونی چیست و او به دنبال چه نوع فراری است؟

ایران‌آرت: دیروز در خبرها خواندیم که پس از چند روز بی‌خبری از سعید مرتضوی که در پرونده فاجعه کهریزک به دو سال حبس محکوم شده بود، هما فلاح تفتی، همسر سعید مرتضوی گفته همسرش در تهران است.

این خبر را دیروز اعتمادآنلاین منتشر کرد و واکنش های بسیاری را برانگیخت. خبرنگار این سایت که اغلب اخبار و گفت وگوهای داغ سیاسی را منتشر می کند از زیر زبان همسر مرتضوی بیرون کشیده که که قصد او از پنهان شدن چیست. فلاح تفتی اعلام کرده که سعید مرتضوی به دنبال اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری است. اما این ماده چه می گوید و به زبان ساده تر، آقای قاضی سابق به دنبال چیست؟

بر اساس این قانون، در صورتی که رئیس قوه قضائیه رأی قطعی صادره از هریک از مراجع قضائی را خلاف شرع بیّن تشخیص دهد، با تجویز اعاده دادرسی، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

 

iranart

سعید مرتضوی هما فلاح تفتی همسر مرتضوی کهریزک فاجعه کهریزک آیین دادرسی کیفری
نظرات خوانندگان
  • زارت
    پاسخ

    خخخخخخ خبرنگار این سایت که اغلب اخبار و گفت وگوهای داغ سیاسی را منتشر می کند از زیر زبان همسر مرتضوی بیرون کشیده که....
    این که متن خبر ایسنا هست، اصلا زن مرتضوی جواب سلام خبرنگارتون هم میده که از زیر زبونش حرف کشیدی؟؟؟؟ وای خدا مردم از خنده

  • ناشناس
    پاسخ

    فایل صوتی این گفت و گو همراه با خبر منتشر شده!!!! اول برو خبر رو بخون بعد اظهارنظر کن

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین