کد خبر: 1795 A

بلاخره چند دختر دستگیر شدند؟

ایران آرت : بعد از دربی روز یکشنبه، عکس‌ها و تصاویری از دو دختر در  شبکه‌های مجازی منتشر شد که می‌گفتند به استادیوم رفته‌اند.

اما به موازات اخبار متعددی در خصوص دستگیری شماری از دختران در گیت های ورودی استادیوم آزادی منتشر شد که ارقامی عجیب غریب گاه دو رقمی هم شنیده شد. 

از میان آن دو دختری که مدعی حضور در ورزشگاه بودند دختری بود که از داخل استادیوم توئیت می کرد؛  او خود را متولد ۶۸ ، عاشق فوتبال و طرفدار پرسپولیس و منچستریونایتد انگلیس معرفی کرد. 

طبق توییت‌های پی در پی اش معلوم بود از ۹ صبح یک‌شنبه همراه پدرش در استادیوم بوده و از لحظات پر شدن سکو‌ها عکس گرفته است.

از خوشحالی گذشتن از گیت نوشته و اینکه چقدر استرس داشته . در این میان تلاشش را هم کرده که مسائل امنیتی را رعایت کند تا در آینده دچار مشکل نشود. 
دختر دیگر اما که استقلالی ست عکسی از خود منتشر کرده که پیش تر ایران آرت 
انتشار داده بود و زیر همین خبر لینک آن را در دسترس تان قرار داده ایم.

آنچه مسلم است بازی دربی موجی از ورود دختران به ورزشگاه را به همراه داشت که تا به حال مسبوق به سابقه نبوده است؛  آنها می دانستند طبق قوانین فعلی حق ورود به ورزشگاه را ندارند اما حضور پررنگ شان پشت در آزادی  شاید سبب ساز خیلی اتفاقات دیگرتری شود. 
 
آخرین اخبار حاکی ست در میان دخترانی که نتوانستند با تغییر چهره ماموران را فریب دهند،  هشت دختر در حال گذر از گیت های استادیوم بازداشت‌ شده اند و به مسئولان مربوطه تحویل شده‌اند.

 

دستگیری دختران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین