کد خبر: 17582 A

بهنوش بختیاری دلیل رفتنش به اکران مردمی یک فیلم را فاش کرد / چرا خانم‌ها باید با سبیل و ریش به استادیوم بروند

ایران آرت: بهنوش بختیاری از جمله پرکارترین بازیگران سینمای ایران است که البته در کنار این به انجام فعالیت‌های اجتماعی و انسان‌دوستانه زیادی می‌پردازد.

به گزارش روزنامه گل، خانم بازیگر که در میان عقاید و سلیقه‌هایش هیچ ملاحظه‌ای ندارد، مثل همیشه از علاقه‌اش به پرسپولیس صحبت می‌کند و می‌گوید برانکو به قولی که به او در مورد قهرمانی پرسپولیس داده، عمل کرده است.

mBOpsY1Pfj3S

حضور شما در اکران مردمی فیلم «اسرافیل» اتفاق جالبی بود که دوست داریم در موردش از شما بشنویم.

بعضی‌ها تعجب می‌کنند که وقتی من در فیلم «اسرافیل» حضور ندارم و جزو بازیگران این فیلم نیستم، چطور در مراسم اکران مردمی ‌آن شرکت می‌کنند. خانم مستانه مهاجر از دوستان نزدیک و عزیز من هستند که تهیه‌کنندگی فیلم اسرافیل را هم برعهده دارند. من دوست دارم که از سینمای مستقل حمایت کنیم. در این شرایط سخت و بحرانی، حتما باید از سینماگران مستقل که می‌کوشند با کارهای شریف چراغ سینما را روشن نگه دارند، حمایت کرد. من دوستان خوبی مثل مهدی زین‌العابدین در فیلم «اسرافیل» دارم و از دیدن آنها خوشحال شدم. البته حضور من در سینما مگامال یک دلیل بزرگ دیگر هم داشت. همان‌طور که خودتان در جریان هستید در این مراسم و در اکران مردمی فیلم اسرافیل سه زندانی زن که به دلایل غیرعمد در زندان هستند،‌ آزاد خواهند شد. انجام چنین کارهای مهم و خیرخواهانه همیشه برای من باارزش بوده و خدا را شکر که دوستان خوب من جدا از کارهای فرهنگی و هنری، اینچنین به فکر مردم و کارهای خیرخواهانه هستند.

شما از پرکارترین بازیگران سینمای ایران هستید که البته در امور خیرخواهانه هم بسیار فعال هستید.

از لطف شما ممنونم ولی اگر من کاری انجام می‌دهم فقط از روی احساس مسوولیت و علاقه خودم است. من دوست دارم که برای مردم کشورم و انسان‌های دیگر مفید باشم و اینجوری احساس رضایت بیشتری می‌کنم. هیچ منتی هم سر کسی نیست و این راهی است که خودم انتخاب کرده‌ام. راستش خیلی هم دوست ندارم که در موردش صحبت کنم.

پست اخیر شما در اینستاگرام هم بسیار قابل توجه بود.

بدون رودربایستی همه‌مان می‌دانیم که در حال حاضر مردم شرایط اقتصادی و مالی خوبی ندارند. بعضی‌ها می‌آیند و با ترس و لرز کامنت می‌گذارند و کارشان را تبلیغ می‌کنند. آنطور که من شنیدم و تحقیق کردم، انسان‌های زیادی در کشور ما هستند که از همین طریق امرار معاش می‌کنند و خرج خانواده‌شان را در می‌آورند. وقتی این چیزها را دیدم، پست گذاشتم و گفتم که هر کسی فکر می‌کند یا کامنت گذاشتن زیر پست‌های من می‌تواند کارش را تبلیغ کند و درآمدی داشته باشد، این کار را در صفحه اینستاگرام من انجام دهد... همین!

شما جزو معدود چهره‌های سرشناسی هستید که با صراحت در مورد رنگ و تیم مورد علاقه‌تان صحبت می‌کنید... هنوز هم پرسپولیسی‌ هستید؟

من آدم محافظه‌کاری نیستم و همیشه با صراحت در مورد علاقه و  اعتقادم صحبت می‌کنم. اگر قرار است کسی به‌خاطر پرسپولیسی‌ بودن من، طرفدارم نباشد و مرا نخواهد، همان‌ بهتر که مرا دوست نداشته باشد. من با کسی دشمنی ندارم و هرگز هم به کسی بی‌ادبی نکردم ولی معتقدم که هرکسی می‌تواند یک سلیقه و علاقه‌ای داشته باشد و جالب اینکه من دوستان استقلالی زیادی دارم. جالب است بدانیدکه تمام اعضای خانواده من پرسپولیسی هستند و پدرم با بعضی از پرسپولیسی‌ها مثل حمید درخشان دوست بود.

جالب اینکه علی پروین، برانکو و پرسپولیسی‌ها شما را خیلی دوست دارند.

علی‌آقای پروین که اسطوره است، یک بار علی‌آقا را دیدم و گفتم که من به شما و پرسپولیسی‌ها خیلی احترام می‌گذارم. علی‌آقا هم خندیدند و با همان لحن خاص خودشان گفتند: «پرسپولیسی‌ها هم شما را خیلی دوست دارند.» (خنده) من یک بار هم با آقای برانکو مصاحبه کردم. ایشان هم انسان بسیار محترم و خوبی بودند که البته عاشق ایران، خانواده‌شان و پرسپولیس بودند. یادم هست که وقتی آقای برانکو فهمیدند که من به عنوان یک بازیگر پرسپولیسی هستم و همه جا این موضوع را می‌گویم، قول قهرمانی دادند و البته توانستند بالاخره پرسپولیس را قهرمان کنند.

اگر بهنوش بختیاری یک حسرت فوتبالی داشته باشد، آن حسرت چیست؟

این که نمی‌توانم به ورزشگاه بروم... این اتفاق جالبی نیست... وقتی می‌بینیم که بعضی دخترها ریش و سبیل می‌گذارند و با لباس‌های مبدل به ورزشگاه می‌روند، خیلی ناراحت می‌شوم. امیدوارم که این مساله هرچه زودتر درست شود تا خانم‌هایی مثل من با خیال راحت به استادیوم بروند.

بهنوش بختیاری برانکو ایوانکوویچ اسرافیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین