کد خبر: 1745 A

برانکو جواب رضاییان را می‌دهد

ایران‌آرت: دیروز و طی دربی تهران، مشخص بود که رامین رضاییان به هیچ عنوان خودش را لایق تعویض نمی دانست. او حتی به یکی از هم تیمی های خود در پایان دیدار گفته بود اگر در زمین باقی می ماند گره دروازه استقلال را خیلی  زود تر باز می کرد.

برانکو در شرایطی که تیمش با نتیجه 3 بر یک مقابل استقلال عقب بود در دقیقه 68 رضاییان را از زمین بیرون کشید تا علی علیپور جایش را در ترکیب بگیرد. رامین به هیچ وجه انتظار نداشت تعویض اول پرسپولیس باشد در نتیجه بر خلاف هفته های قبل دیگر  نتوانست در مقابل کم محلی های برانکو خودش را کنترل کند و در حالی که سرش پایین بود مچ بند دست چپش را به زمین انداخت و بدون اینکه کوچکترین نگاهی به برانکو بکند از زمین بیرون رفت.

هواداران فوتبال به خوبی می دانند در بسیاری موارد مربیان بزرگ فوتبال واکنش های تندی به این حرکت بازیکنان خود نشان می  دهند. این واکنش ممکن است مدتی بعد ازحرکت اعتراضی یک بازیکن صورت بگیرد اما در نهایت صورت می گیرد. مانند پیش بینی که درباره برانکو و رضاییان شده است.

از صحبت های درگوشی چند بازیکن پرسپولیس در رختکن سرخپوشان می توان به این موضوع پی برد: «برانکو همین حالا تصمیمش را درباره رامین گرفته. حرکت رامین را بدون جواب نمی گذارد.»

 

برانکو رامین رضاییان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین