کد خبر: 17335 A

رکورد بیشترین فالور در اینستاگرام / مهناز، بهنوش و الناز در صدر

ایران آرت: به گزارش نوداد در لیست زیر نگاهی خواهیم انداخت به پرطرفدارترین سلبریتی های زن ایرانی در شبکه های مجازی، اما نکته جالب اینجاست که این 5 سلبریتی همگی بازیگر سینما هستند.

1. مهناز افشار با 6.6 میلیون نفر دنبال کننده (فالوور) در اینستاگرام، پرفالوورترین صفحه را در میان هنرمندان ایرانی دارد. او تا به امروز 661 پست در صفحه خود منتشر کرده و از 16 آبان 1391 فعالیت اش را در اینستاگرام آغاز کرده است.

پرفالوورترین ایرانیان در فضای مجازی چه کسانی هستند؟


2. صفحه بهنوش بختیاری 6 میلیون دنبال کننده دارد و این هنرمند همکار ما که مدت ها و بلکه چند سال پرفالوورترین فرد ایرانی اینستاگرام بود، حالا نفر دوم لیست پرفالوورترین های ماست. اگر به صفحه بهنوش بختیاری در اینستاگرام سری زده باشید، با یک نگاه به قسمت بیوگرافی به عناوینی مثل: حامی ترنس های ایران، سردبیر مجله دیده بان، بازیگر و سفیر رسمی بیماری های نادر، بر خواهید خورد که نشان از فعال بودن این خانم بازیگر دارد، که روزگاری برای بیننده یادآور کاراکترهای طنز بود اما در سال های گذشته با بازی نقش هایی مثل نقش اش در فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی به طرفدارانش ثابت کرد که توانایی بازی در نقش های جدی را هم به همان خوبی دارد. 

پرفالوورترین ایرانیان در فضای مجازی چه کسانی هستند؟


3. الناز شاکردوست با 5.8 میلیون دنبال کننده از 12 دی 1391 فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و تا به امروز 722 پست به اشتراک گذاشته است. عکس های مربوط به سفر در صفحه الناز شاکردوست از ابتدای فعالیت او هر از چندگاهی به چشم می خورد و این عکس ها نشان از آن می دهند که علاقه الناز شاکردوست به سفر از گذشته وجود داشته و مختص امروز (که سفر به اروپا در میان هنرمندان اپیدمی و پرطرفدار شده است) نیست.

پرفالوورترین ایرانیان در فضای مجازی چه کسانی هستند؟


4. اولین پست سحر قریشی با 5.8 میلیون نفر دنبال کننده بر می گردد به تیرماه 1392 که عکسی از خودش را در یک آتلیه به اشتراک گذاشته بود. قریشی از بانوان پرحاشیه دنیای سینما و تلویزیون است و هر از چندگاهی، اگر هم جنجالی برایش به پا نشده باشد، نام او با یک خبر و شایعه ازدواج دوباره بر سر زبان ها می افتد.

پرفالوورترین ایرانیان در فضای مجازی چه کسانی هستند؟

5. ترانه علیدوستی 5.1 میلیون نفر دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد و اولین پست او در صفحه اش مربوط به آذر ماه سال 1392 و عکسی از پشت صحنه فیلم جذاب «درباره الی» در کنار اصغر فرهادی و مانی حقیقی است.

پرفالوورترین ایرانیان در فضای مجازی چه کسانی هستند؟

 

الناز شاکردوست ترانه علیدوستی مهناز افشار بهنوش بختیاری سحر قریشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین