کد خبر: 17182 A

درگیری خونین دروایش با پلیس در خیابان پاسداران/عکس

ایران آرت : خبرگزاری فارس، ایلنا و تابناک از درگیری های خونین در خیابان پاسداران تهران خبر می دهند.

تابناک نوشت: اخباری که امروز از تجمع دراویش گنابادی در منطقه پاسداران تهران در اعتراض به بازداشت یکی از ایشان منتشر شد، خبر رسید که ماموران نیروی انتظامی مقابل ایشان صف آرایی کرده‌اند. تجمعی که به خشونت کشیده شد و ایران درباره آن می‌نویسد:

طبق گزارش فارس که هنوز منابع رسمی آن را تایید نکرده‌اند، در پی حمله خشونت بار دراویش گنابادی به ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران ۳ تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند. تعدادی از ماموران نیز دچار جراحت شده‌اند که برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل شده‌اند.

تجمع دراویش در مقابل کلانتری ۱۰۲ از عصر امروز به تشنج کشیده شد. اما حمله خشمگین یکی از هوداران این فرقه با یک دستگاه اتوبوس به صف ماموران نیروی انتظامی در مقابل کلانتری آن را به یک حادثه مرگبار و خونین تبدیل کرد.

حرکت دیوانه‌وار این اتوبوس در خیابان پاسداران باعث آسیب رسیدن به ۱۲ دستگاه خودروی عبوری و پارک شده مردم و هم‌چنین زخمی شدن تعدادی از عابران پیاده شده است. نیروی انتظامی برای جلوگیری از تشدید خشونت‌ها و کاهش احتمال آسیب‌دیدگی شهروندان همه مسیر‌های منتهی به محل حادثه را مسدود کرده است.

واقعه خونین در رویارویی دارویش با پلیس تهران/ درگیری مسلحانه تایید شد/ تشکیل جلسه شورای تامین‌ استان

تشکیل جلسه شورای تامین استان

معاون امنیتی استانداری تهران با تایید خبر تیراندازی در منطقه تجمع دراویش گفت: هنوز از این تیراندازی و دلایل آن جزییاتی در دست نیست.

محسن همدانی معاون امنیتی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به تجمع دراویش عنوان کرد: در رابطه با این تجمع که از نظر ما غیرقانونی است دقایقی پیش شورای تامین استان تهران تشکیل جلسه داد.

وی با تایید خبر تیراندازی در منطقه تجمع دراویش گفت: هنوز از این تیراندازی و دلایل آن جزییاتی در دست نیست.

گفته می‌شود این تجمع در محدوده خیابان پاسداران تهران انجام شده است.

- تایید خبر در 20:30 

ایلنا نوشت : سردار منتظر المهدی در گفت‌وگو با بخش خبری ۲۰:۳۰ با اعلام این خبر گفت: در آستانه شهادت بانوی دو عالم عوامل فریب‌خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر خود در خیابان پاسداران در عملی مزبوحانه و خباثت‌آمیز با یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که برای سامان‌بخشی به امنیت در منطقه حاضر بودند به شهادت رساندند.

سخنگوی ناجا تاکید کرد: نیروی انتظامی با اقدامات ضدامنیتی و غیرقانونی هرکس و با هرهویتی قاطعانه برخورد می‌کند تا بدانند کسی را یارای تعدی به امینت عمومی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیگیری‌ها حکایت از این دارد که تعداد پنج تن از ماموران ناجا نیز به دلیل مصدومیت به برخی از بیمارستان‌های شهر تهران منتقل شده‌اند.

 

 

دراویش گنابادی دراویش ایران خیابان پاسداران
نظرات خوانندگان
  • ابراهیم
    پاسخ

    <b>ممنونم که همه اخبار مهم هنری و اجتماعی و اقتصادی را برای علاقمندان به هنر دستچین می کنین.. با این اوضاع اقتصادی و بی پولی واقعا حالش نیست از این سایت به اون سایت بریم توی یه ساعت همه خبرهام را یکجا می بینم عالیییه

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین