کد خبر: 1564 A

ربایش ناصرمحمدخانی توسط خانواده همسر موقتش

ایران آرت :   با آزاد شدن ناصر محمدخانی فوتبالیست پیشکسوت مشهور و دستگیری گروگانگیران تحقیقات از آنها در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

عامل اصلی آدم‌ربایی به مأموران گفت: آقای فوتبالیست مدتی قبل با دختر یکی از بستگان ما به‌صورت موقت ازدواج کرد. مدتی بعد متوجه شدیم که آنها دچار اختلاف شده‌اند.

به‌دنبال این ماجرا بزرگان فامیل جمع شدند و با پادرمیانی و وساطت این زوج را آشتی دادند. حتی من هم چندین بار با او صحبت کردم اما این اختلافات ادامه داشت و بحثمان شد.

وی ادامه داد: مدتی که گذشت باردیگر متوجه اختلافات آنها شدم به حدی که زن جوان این بار از خانه‌اش قهر کرد و پیش ما آمد.

وقتی از او شنیدم که اختلافات آنها جدی‌تر شده تصمیم گرفتم شخصا این موضوع را حل کنم. وی گفت: چند روزی که گذشت متوجه شدم آقای فوتبالیست به سفر رفته است. در چنین شرایطی با کمک چند نفر از آشنایانمان نقشه کشیدیم تا پس از بازگشت او، به فرودگاه برویم و با کشاندن وی به خانه‌ای در جنوب پایتخت هم او را گوشمالی دهیم و هم کاری کنیم که دیگر همسرش را ناراحت نکند.

داریوش سعیدی با این تیتر که حاشیه‌های زندگی ناصر محمدخانی تمامی ندارد در خبرآنلاین نوشته است:

درحالی که همین امسال در جشنواره فیلم فجر ، قصه زندگی ناصر محمدخانی و قتل همسرش ، لاله سحرخیزان سوژه فیلم یادم تو را فراموش شده است ، ناصر ، مهاجم توانمند دهه 60 فوتبال ایران دوباره خبرساز شده است. او این بار توسط خانواده همسر جدیدش ربوده شده و این خبر را همه رسانه ها منتشر کرده اند. اختلافش با همسر جدیدش این ماجرا را رقم زده است. ناصر که دقیقا دو دهه قبل برای قتل همسرش توسط همسر صیغه ای اش ، خبرساز شد و پرونده شهلا یکی از عجیب ترین پرونده های جنایی ایران شد و فرزندان ناصر را از داشتن مادر محروم کرد ، هنوز هم دیگر نامی در فوتبال ندارد . بازیکنی که از علی پروین تا مرحوم حجازی و پورحیدری در وصفش می گفتند بهترین بازیکن بعد از انقلاب. کسی که علی کریمی را در برابرش ناتوان می خوانند ، این قدر اسیر حاشیه ها شده است که دیگر کمتر نامی از او در محافل فوتبالی می شنویم. افسوس!

 

ناصر محمد خانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین