کد خبر: 15142 A

محمدرضا گلزار در کنار مادرش/ تبلیغ تازه نیوشا ضیغمی برای دکتر دوران بارداری‌اش/ واکنش متفاوت لیلی رشیدی به اعدام قاتل ستایش

ایران آرت:  این روزها در شبکه های مجازی عکسی از سوپر استار محبوب کشورمان، محمد رضا گلزار در کنار مادرش باز نشر می شود که دیدن آن خالی از لطف نیست.

67074_272

تبلیغ تازه نیوشا ضیغمی برای پزشک دوران بارداری‌اش!

نیوشا ضیغمی بازیگر کشورمان عکس جدیدی از خودش را منتشر کرد.

این بازیگر 37 ساله که دوران بارداری خود را سپری می کند از دکتر دوران بارداری اش تشکر کرده است.

نیوشا ضیغمی نوشت: بسیاری خانم های موفق در جامعه ما هستند که باید به بودن هر کدومشون افتخار کرد

خانم دکتر حاجیان ; دوست عزیز و مهربانم یکی از اون بانوانیه که به بودنش افتخار میکنم

و براش آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

newshazeighami_25

 

واکنش متفاوت لیلی رشیدی به اعدام قاتل ستایش

لیلی رشیدی، هنرمندی که سابقه حضور در فعالیت‌های اجتماعی را دارد در یادداشتی درباره امیرحسین پورجعفر (قاتل ستایش قریشی) نوشته است.

متن این یادداشت لیلی رشیدی به شرح زیر است: اتفاق تلخی که برای ستایش قریشی افتاده و ضربه‌ای که به خانواده او وارد شده قابل چشم‌پوشی و نادیده‌گرفتن نیست اما باید در نظر بگیریم که امیرحسین هم کودک است و قربانی محیط و جامعه شده است. در همین میان پیوستن ایران به کنوانسیون حقوق کودک به این معنی است که ایران ملزم به رعایت قانون و قصاص نکردن امیرحسین است. البته اعدام‌نشدن امیرحسین به این معنی نیست که رنج خانواده مقتول فراموش می‌شود. قطعا ضربه‌ای که به خانواده ستایش و همچنین جامعه وارد شده، قابل چشم‌پوشی نیست ولی باید این مسئله را در نظر بگیریم اشتباهی که امیرحسین مرتکب آن شده، تحت تاثیر اتفاقات بیرون است. محیطی که امیرحسین در آن بزرگ شده، نظام آموزشی، تربیت خانوادگی و … عواملی که به هرنحو کودکان و از جمله امیرحسین را نادیده گرفته، دلیلی بر بروز چنین اتفاقاتی است. در واقع ما مقصریم که امیرحسین‌ها درگیر چنین اتفاقاتی می‌شوند و نتیجه آن می‌شود ستایشی که دیگر نیست. ما مقصریم که با بی‌توجهی به کودکان و در نظر نگرفتن حقوق‌شان، آنها را تبدیل به متجاوز و .. می‌کنیم. در نهایت امیدوارم روزی برسد که کودکان قصاص و قربانی محیط و جامعه نشوند.

 

محمدرضا گلزار نیوشا ضیغمی لیلی رشیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین