کد خبر: 14699 A

علم الهدی و تظاهرات دیروز مشهد/ نظر امام جمعه درباره شعار سوریه را‌‌ رها کن فکری به حال ما کن

ایران آرت :امام جمعه مشهد اعتراض مردم به گرانی را برحق دانست و گفت:‌ البته نباید با فراخوان هر فرد یا گروهی به خیابان‌ها بیاییم بلکه باید دقت کنیم. امنیت یک کشور مهم است و مشکلات زندگی ما نباید ابزاری برای پیروزی دشمن باشد.

به گزارش خبرآنلاین حجت‌الاسلام احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مشهد با اشاره به مشکلات اقتصادی‌ و معیشتی‌ای که مردم با آن گرفتار هستند، گفت: مردم حق دارند حل شدن مشکلات معیشتی خود را مطالبه کنند و باید مسوولان نیز برای حل مشکلات آن‌ها از قبیل مسکن و گرانی کار کنند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که کارد به استخوان مردم برسد و برای گفتن مشکلات خود وسط خیابان بیایند. متاسفانه امروز برخی مدیران و مسوولان در دستگاه‌های اجرایی حضور دارند که به فکر مشکلات مردم نیستند

او گفت: این مردم با نظام بد نیستند بلکه تحت فشار مشکلات اقتصادی و معیشتی قرار گرفته‌اند. من با مردمی که دیروز به خیابان آمدند حرف دارم. مطالبات شما کاملا بر حق بود و اینکه بر علیه گرانی شعار می‌دادید کار بر حقی بود اما بدانیم که دشمن می‌خواهد به ما ضربه بزند و نباید اجازه بدهیم از این مطالبات سوءاستفاده کنند.

او افزود: اینکه گروهی در تجمع بگویند سوریه را‌‌ رها کن فکری به حال ما کن درست نیست و اینکه از این شعار یک زن روسپی آمریکایی که رهبر منافقان است بیاید و از شما تشکر کند درست نیست و نباید خوراک در اختیار رسانه‌های دشمن قرار بدهیم.

*نباید با فراخوان هر فرد یا گروهی به خیابان‌ها بیاییم بلکه باید دقت کنیم. امنیت یک کشور مهم است و مشکلات زندگی ما نباید ابزاری برای پیروزی دشمن باشد زیرا ما برای حفظ این کشور شهدای بسیاری دادیم و صد‌ها هزار پدر و مادر شهید هم‌اکنون در کشور ما حضور دارند.

 

مشهد علم الهدی حجه الاسلام علم الهدی تظاهرات اعتراضی مردم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین