کد خبر: 14286 A

بازداشت‌کاسب‌ایرانی‌این‌دختران!/عکس

بازداشت‌کاسب‌ایرانی‌این‌دختران!/عکس

ایران‌آرتپلیس اوکراین یک شهروند ایرانی را بازداشت کرد که دختران اوکراینی را به فاحشه خانه های آلمان می فروخت.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر خبری دادستانی کی یف روز سه شنبه در این خصوص اطلاع داد. در این اطلاعیه که در سایت دادستانی کی یف منتشر شده آمده است: " کارکنان دادستانی شماره 7 کی یف همراه با بازرسان اداره پلیس پادولسک در شهر کی یف و کارکنان سازمان مبارزه با جرائم تجارت انسان ، جوان 29 ساله ایرانی را بازداشت کردند که زنان را برای کار در فاحشه خانه های آلمان و تجارت غیر اخلاقی استخدام می کرد. "
بر اساس اطلاعات پلیس این فرد با دختران از طریق اینترنت آشنا می شد و به آنها حقوقی با دستمزد بالا در خارج از کشور پیشنهاد می داد. حقوق پیشنهادی در واقع 140 یورو برای یک ساعت خدمات جنسی بود و نیمی از درآمد را باید به دلال خود می دادند. ضمنا این ایرانی قول داده بود که هزینه های مالی آنها را در ارتباط با عبور و مرور از مرز پرداخت کند. 
اطلاع داده شد که در زمان تلاش برای جابه جایی دو دختر اوکراینی به آلمان از طریق فرودگاه باریسپول پلیس این فرد را دستگیر کرد و بعد از بازرسی محل اقامتش اسناد و مدارک تایید فعالیت وی پیدا شد. 
در حال حاضر جرم وی با توجه به قانون " تجارت انسان و یا توافق غیر قانونی مربوط به انسان" بررسی می شود و ممکن است به 12 سال زندان محکوم شود.

 

iranart

 

 

iranart

 

اوکراین کی یف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین