کد خبر: 1419 A

عباس جدیدی: شاید شما فردا قالیباف باشید!

ایران‌آرت: یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم تبعیت همه دستگاه‌ها و نهادها از قانون گفت: همه در مقابل قانون یکسان هستند و در حادثه پلاسکو نیز با در نظر گرفتن همین موضوع باید ابعاد مختلف حادثه مورد بررسی قرار بگیرد. 
به گزارش انتخاب، عباس جدیدی در نوبت عصر سیصد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که به بررسی حادثه پلاسکو اختصاص یافته بود گفت: امیدوارم نتیجه همه بحث‌ها و گفت‌وگوهای جلسه امروز به اجماعی برای ایجاد رفاه و ایمنی شهر و شهروندان تهران منجر شود و این بررسی‌ها پلی برای ایجاد ایمنی شهر تهران باشد نه اینکه دیواری در مقابل این موضوع. 
وی ادامه داد: همه در مقابل قانون یکسان هستند و باید از قانون تبعیت کنند. در حادثه پلاسکو نیز امیدواریم با نگاه به رعایت قانون موضوعات منتج به نتیجه‌ای باشد که گویای قانون است و حق مردم در آن ادا شود. قطعا در این مسیر باید از حاشیه پردازی خودداری کنیم. 
جدیدی تاکید کرد: باید نگاهی به امکانات موجود در کشور داشته باشیم و بر اساس وجود این امکانات از شهرداری تهران توقع داشته باشیم. باید به این نکته دقت کنیم که ممکن است افرادی که امروز اظهار نظر می‌کنند فردا در جایگاه شهردار باشند. با این نگاه می‌توان قضاوت درستی انجام داد. امیدوارم در نهایت زبان قانون حاکم شود.

 

 

عباس جدیدی محمدباقر قالیباف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین