کد خبر: 13916 A

تیپ جدید سحر دولتشاهی در دبی+عکس

ایران آرت: سحر دولتشاهی به عنوان داور در فستیوال فیلم دوبی در این شهر حضور دارد که در ادامه عکس هایی از چهره این بازیگر کشورمان را مشاهده می کنید.

سحر دولتشاهی بازیگر کشورمان این روزها به عنوان داور جشنواره فیلم دوبی در این فستیوال سینمایی حضور دارد.

در ادامه عکس هایی از چهره سحر دولتشاهی در فستیوال فیلم دوبی را مشاهده می کنید.

سحر دولتشاهی نوشت:

*****

امروز تقریباً ٨ ساعت در سالن سینما فیلم مى دیدم. در برنامه امروز فستیوال دبى که ٤ روزى هست شروع شده چهار فیلم دیدیم. هر بار که با فواصل ١٥ دقیقه اى به همراه سایر داوران به سالن سینما برمى گشتیم و چراغها خاموش مى شد مثل زمان کودکى و فیلمهاى اولى که در زندگى ام روى پرده سینما مى دیدم ذوق زده و هیجان زده مى شدم.

خیلى خوشحالم که هنوز به اندازه روز اول بلکه هم بیشتر شغلم رو دوست دارم و ازش لذت مى برم. در این هیئت داورى در کنار من یک بازیگر زن آلمانى هست یک فیلمساز زن فرانسوى یک فیلمساز مرد فلسطینى و یک فیلمساز/ موزیسین مصرى.

ما هر روز سه یا چهار فیلم میبینیم و بعد حدود یکى دو ساعت در مورد فیلمها حرف میزنیم. براى من تجربه خیلى جذابیه.

امشب که برگشتم هتل و اتفاقى چند کامنت مربوط به یک پست در رابطه با فستیوال رو خوندم. براى اولین بار فکر کردم دوست دارم در موردش بنویسم. با خودم فکر میکنم آیا هموطنان، دیگر همکاران من در این گروه داورى هم همین قدر در موردشون قضاوت مى کنن؟ چرا هر روز و به هر بهانه اى باید در فضاى مجازى همدیگرو مورد لطف و محبت قرار بدیم ؟ و چرا در کلام ما این همه بیرحمى هست؟

این موضوع جزئى بهانه اى شد که وحشت خودم رو از اتفاق بزرگترى که در فضاى مجازى داره میفته ابراز کنم

عکس رو در افتتاحیه فستیوال گرفتم. مخلص همگى

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین