کد خبر: 1263 A

بازتاب صحنه‌های غیر متعارف یک فیلم در جشنواره

ایران‌آرت: کارگردان فیلم «کوپال» گفت: فیلمنامه این اثر در سازمان حفاظت از محیط زیست خوانده شده اما رییس این سازمان فقط حمایت معنوی کرده است.

به گزارش ایسنا، نشست پرسش و پاسخ فیلم «کوپال» به کارگردانی و نویسندگی کاظم مولایی عصر ۱۳ بهمن ماه در برج میلاد با حضور برخی از عوامل فیلم برگزار شد.

در این نشست که بیشتر به مسائل فنی فیلم پرداخته شد، مولایی درباره نظر سازمان حفاظت از محیط زیست درباره این فیلم که نقش اصلی آن یک شکارچی حیوانات است، گفت: در دنیای داستان این فیلم، «کوپال» با بازی لوون هفتوان یک شکارچی بوده که مرام نامه‌ای را رعایت می‌کرده تا اینکه پس از مرگ فرزندش به شکار کُش تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: در سازمان حفاظت از محیط زیست فیلمنانه را خوانده‌اند و خانم ابتکار حامی معنوی فیلم هستند اما حمایت دیگری صورت نگرفته است.

همچنین لوون هفتوان بازیگر نقش اصلی فیلم هم درباره اینکه نظرش نسبت به نقش‌های اولی که بازی کرد، مخصوصا با توجه به سن و استایلی که دارد، ابتدا به شوخی گفت: من ۲۱ سالم است اما بازیگری نیستم که فقط به دنبال نقش اول باشم. تمام کارهایی هم که پیش آمده براساس فیلمنامه بوده بنابراین تک نقش بازی کردن خیلی سخت است چون بار آن روی دوش بازیگر است.

بازیگر فیلم «پرویز» اضافه کرد: به نظرم سینما در حال پیدا کردن راه‌های جدید و قصه‌های جدید است و خود من هم راحت ترم که نقش مکمل بازی کنم.

به گزارش ایسنا، در این فیلم که تشویق تماشاگران زیاد حاضران در سالن نشان از رضایت آن‌ها داشت و حتی در نشست مطبوعاتی هم اشاره شد که یکی از فیلم‌های متفاوت و با کیفیت جشنواره بوده است، صحنه‌های خشن و غیرمتعارفی وجود دارد که احتمالا در اکران عمومی باید با محدودیت سنی نمایش داده شود.

حامد میرزاخانی (موسیقی)، گرجیان (مدیر فیلمبرداری)، و اکبری (طراح صحنه) از دیگر عوامل این فیلم سینمایی بودند که در نشست حضور داشتند.

 

 

فیلم کوپال لوون هفتوان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین