کد خبر: 12269 A

پلیس به دنبال مینا/دخترهمسایه 100میلیونی

ایران آرت : ایران نوشت:مرد جوان که به دختر همسایه سابقشان در خانه پناه داده بود هرگز تصور نمی‌کرد چه سرنوشتی درانتظارش است.

چندی پیش پسر جوانی همراه مادرش با مراجعه به پلیس، از همسایه قدیمی‌شان شکایت کرد و گفت: «مدتی قبل با مادرم سوار ماشین بودیم که مینا، دختر همسایه سابقمان را دیدیم. با تعارف ما مینا سوار ماشین شد و در بین راه تعریف کرد که با همسرش مشکل پیدا کرده و از خانواده‌اش نیز طرد شده و جایی برای زندگی ندارد. از آنجا که او را از قبل می‌شناختیم و بی‌پناه شده بود به‌عنوان میهمان به خانه‌مان دعوتش کردیم. او پنج روز میهمان ما بود ولی روز ششم در غیاب ما، تمام وسایل با ارزش خانه‌مان به ارزش ١٠٠ میلیون تومان را سرقت کرد و فراری شد.بعد از آن به جست‌و‌جوی مینا پرداختیم اما هیچ ردی از او به‌دست نیاوردیم تا اینکه سه هفته بعد و به طوراتفاقی، مینا را سوار بر خودروی پژو ٤٠٥ به همراه سه مرد دیدم و تعقیب‌شان کردم. مردان ناشناس که متوجه ماجرای تعقیب شده بودند در خیابان خلوت مرا به دام انداخته و کتکم زدند. مینا که شاهد ماجرا بود به جای آنکه کمکم کند مدام تشویق شان می‌کرد تا مرا کتک بزنند. در نهایت آنها مرا با سروصورت خونین رها کردند و رفتند.حالا هم از هر سه مرد به اتهام ضرب و جرح و از مینا هم به خاطر سرقت شکایت دارم.»

مادر پسر جوان نیز شهادت داد که پسرش زیر نظر او و تنها به خاطر رضای خدا مینا را به خانه‌شان راه داده بود که این اتفاق افتاد.بدین ترتیب تجسس‌ها برای دستگیری سه مرد جوان و مینا ادامه دارد.

 

پلیس 110
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین