کد خبر: 44073 A

بازیگرانی که تن به عمل زیبایی ندادند/ عکسها

بازیگرانی که تن به عمل زیبایی ندادند/ عکسها

برخی از زنان مشهور هالیوود ترسی از پیری ندارند و به بوتاکس و رفتن به زیر تیغ جراحی "نه" گفته‌اند.

ایران آرت: عمل‌های زیبایی به قدری در میان سلبریتی‌ها رواج پیدا کرده است که این مسأله دیگر برایمان عادی شده. به همین خاطر جوان شدن چهره آن‌ها، خوش‌تراش شدن بینی‌شان و پر شدن لب‌هایشان دیگر تحت تأثیرمان قرار نمی‌دهد.

اما زنان هالیوودی هم وجود دارند که ترسی از پیری ندارند و به بوتاکس و رفتن به زیر تیغ جراحی "نه" گفته‌اند. در ادامه به نقل از وبسایت روزیاتو با تعدادی از زنان موفق و پا به سن گذاشته هالیوود آشنا خواهیم شد که هرگز هیچ عمل زیبایی نداشته‌اند.

شارون استون

2

استون هفته ای ۴ تا ۵ بار ورزش می کند و از کرم صورت استفاده می کند. این بازیگر در مصاحبه ای مدعی شد هرگز هیچ عمل زیبایی ای نداشته.
 

بروک شیلدز

3

شیلدز اقرار کرده که بوتاکس را امتحان کرده اما از نتیجه ی آن راضی نبوده. این مدل اما اظهار کرده تصمیم ندارد زیر تیغ جراحی رود چون می ترسد دست آخر شبیه به شخصیت جوکر شود!
 

سلما هایک

4

این بازیگر در مصاحبه های مختلفی اظهار کرده که هرگز جراحی زیبایی نکرده.

جودی فاستر

5

فاستر معتقد است جامعه ی مدرن زنان را وادار می سازد خود را مطابق استانداردهای مد و فشن تغییر دهند. این بازیگر مخالف عمل زیبایی است و از چین و چروک ها ترسی ندارد.
 

اما تامپسون

7

تامپسون به همراه کیت وینسلت و ریچل وایس، انجمن ضد جراحی زیبایی بریتانیا را پایه گذاری کرد. این بازیگر تزریق بوتاکس را «دیوانگی» می داند و انجام آن را به هیچ کسی توصیه نمی کند.
 

لورن هاتن

9

هاتن، مدل مشهور دهه ی ۷۰ میلادی، گفته به چین و چروک هایش افتخار می کند. لورن هاتن از دهه ی ۲۰ زندگی اش از روغن نارگیل استفاده می کند و آن را راز شادابی اش در سن بالا می داند.
 

 

جولیان مور

12

مور ادعا کرده که پیری برایش مهم نیست. این بازیگر یوگا کار می کند و علاقه ی زیادی به ورزش های هوازی دارد.
 

مریل استریپ

13

استریپ همیشه مخالفت خود را با جراحی های زیبایی اعلام کرده. ظاهر او ثابت می کند که خانم ها به اصطلاح مثل قالی کرمان هستند و هر چه سن شان بالاتر می رود ظاهر بهتر و جاافتاده تری پیدا می کنند.
 

ژولیت بینوش

14

این بازیگر فرانسوی بارها علاقه ی زنان به بوتاکس و کاشت سینه را به باد تمسخر گرفته. تنها توصیه ی او برای برخورداری از یک ظاهر خوب، نوشیدن هر چه بیشتر آب است.

 

هالیوود بازیگر شارون استون سلبریتی بازیگر زن جولین مور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین