کد خبر: 44061 A

ابتکار جالب هنرمند فرانسوی برای نقاشی روی دیوار/ عکسها

ابتکار جالب هنرمند فرانسوی برای نقاشی روی دیوار/ عکسها

نقاشی های اسکاف در سطح فنی، کامل و دقیق است. درک وی از زوایا و پرسپکتیو، به وی امکان خلق توهمات سه بعدی از سطوح صاف را می‌دهد.

ایران آرت: اسپری رنگش را همچون سلاحی به‌کار می برد، اسکاف هنرمند خیابانی فرانسوی را می‌گویم که از هنرش در خلق تصاویر سه بعدی خیره‌کننده بهره می‌گیرد.

هنر خلاقانه وی که طیف وسیعی از تصاویری زیبا همچون دایناسور، مار و اسکلت را دربرمی گیرد، ظاهرا از سطحی دو بعدی پدیدار می شود تا کل فضای نقاشی را دربر گیرد.

به گزارش ایرنا، اسکاف برای برجسته کردن آثارش به بهترین نحو ممکن، با هنر خود ارتباط متقابلی برقرار می کند.

اینکه همچون یک غارنشین لباس بپوشد و در کنار اسکلت دایناسوری بنشیند یا موشی را سیر کند، حضورش در این تصاویر، پایان تکمیل کننده شکوهمندی بر این آثار است.

حس شوخ طبعی اش عمیقا با هنر وی درآمیخته، زیرا امیدوار است که مردم از طریق این آثار، با کودک درون خود ارتباط برقرار کنند و به دنیای متفاوتی پای نهند.

نقاشی های اسکاف در سطح فنی، کامل و دقیق است. درک وی از زوایا و پرسپکتیو، به وی امکان خلق توهمات سه بعدی از سطوح صاف را می دهد. وی همواره خود به موضوعات و سناریوهای تازه ای می اندیشد تا طوری نقاشی کند که بیننده از مشاهده آن لذت برد.

موفقیت اسکاف به عنوان یک هنرمند، وی را به راه اندازی شرکت گرافو دکو (Grafo Deco) سوق داده است که از طریق آن خدماتش را به مشتریان خصوصی و شرکت ها عرضه کند.

اسکاف به خلق توهمات خارق العاده نقاشی معروف است. وی با استفاده از اسپری رنگ، شاهکارهایی سه بعدی خلق می کند که چشم را فریب می دهد.

پایگاه اینترنتی mymodernmet.com برخی از آثار این هنرمند را منتشر کرده است که با هم می بینیم:

2

3


4

5

6

7

8

هنرمند نقاش خیابانی هنرمند خیابانی اسکاف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین