کد خبر: 44043 A

آغاز تمرینات ستاره سینما برای قتل و آدم‌کشی!/ عکس

آغاز تمرینات ستاره سینما برای قتل و آدم‌کشی!/ عکس

ریوز این روزها در حال تمرین با اسلحه است و آموزش‌های بدل‌کاری او نیز برای "جان ویک ۴" و "ماتریکس ۴" آغاز شده است.

ایران آرت: دوباره وقت آن رسیده که "کیانو ریوز" همه را – روی پرده‌‌های سینما – به قتل برساند. او برای "جان ویک بخش ۴" (John Wick Chapter 4) و "ماتریکس ۴" (The Matrix 4) دو فیلمی که اتفاقاً به صورت همزمان روی پرده می‌روند در حال تعلیم دیدن است.

ریوز این روزها در حال تمرین با اسلحه است و چهره‌ی او که برای "بیل و تد ۳" تغییر کرده بود بار دیگر به حالت قبل برگشته. صفحه‌ی اینستاگرام "تاران تاکتیکال" با ارسال تصویری از ریوز به همراه چند مربی اعلام کرده که آموزش‌های بدل‌کاری او برای "جان ویک ۴" و "ماتریکس ۴" آغاز شده است.

به گزارش 30نما، دوران بازیگری ریوز از دهه‌ی ۱۹۸۰ آغاز شد اما اولین فیلم پرفروش او "ماجراجویی شگرف بیل و تد" بود دنباله‌ی دوم آن تحت عنوان "بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند" (Bill and Ted Face the Music) در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. او از آن فیلم در "هیاهوی بسیار برای هیچ" (Much Ado About Nothing) بازی کرد و سپس به چندگانه‌ی "ماتریکس" پیوست و ستاره شد. ریوز علاوه بر این در بیش از ۵۰ فیلم بلند ظاهر شده و به نظر نمی‌رسد که قصد توقف برای او معنایی داشته باشد. او از سال ۱۹۹۵ تاکنون به جز سال ۱۹۹۸ و ۲۰۰۴ هر سال دست کم در یک فیلم بازی کرده است.

keanu-reeves-training (1)

ریوز با تمرین بدل‌کاری بیگانه نیست و اغلب در صحنه‌های خطرناک فیلم‌ها خودش جلوی دوربین می‌رود، اما بعضی صحنه‌ها مانند سکانس‌های رانندگی را هم به بازیگران بدلکار می‌سپارد. او به تازگی در مستند "واحد دوم: ستارگان پنهان فیلم‌های اکشن"‌ (2nd Unit: Invisible Action Stars) ظاهر شده است.

"جان ویک بخش ۴" و "ماتریکس ۴" هر دو برای اکران در تاریخ ۲۱ می سال ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) در نظر گرفته شده‌اند.

 

کیانو ریوز جان ویک 4 ماتریکس 4
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین