کد خبر: 43432 A

رازهای تناسب اندام معروف‌ترین مدل جهان/ عکس

رازهای تناسب اندام معروف‌ترین مدل جهان/ عکس

مدل مشهور آمریکایی می‌گوید روش‌های او برای آنکه به لحاظ فیزیکی در سطح ایده‌آل باشد با روش‌های مرسوم تفاوت دارد.

ایران آرت: جی‌جی حدید یکی از برترین مدل‌های حال حاضر جهان در گفتگویی رازهای تناسب اندام خود را فاش کرد. این مدل ۲۴ ساله می‌گوید او روش‌های خاص خود را برای ورزش کردن دارد و از تمرین در باشگاه متنفر است. 

​جی‌جی حدید که از پدری فلسطینی و مادری هلندی متولد شده، به Condé Nast Traveller می‌گوید یک تمرین وجود دارد که او واقعاً از آن متنفر است. وقتی از او سوال شد که چطور در هنگام مسافرت اندامت متناسب می‌ماند، پاسخ داد: "من نمی‌توانم به باشگاه بروم و بدوم، ترجیح می‌دهم بمیرم!" 

او توضیح داد که او ترجیح می‌دهد تمرین‌هایش را در هوای آزاد بیشتری انجام دهد. حدید گفت: "من در هوای آزاد بزرگ شدم بنابراین علاقه من لذت بردن از مناظر و چشم اندازها است. من همه جا را می‌گردم و هر وقت آزادم در دریا شنا می‌کنم."

decf1f91239b9524c1848b92857f8146

این مدل ۲۴ ساله همیشه از تنفرش به دویدن گفته است و در عوض ترجیح می‌دهد با مشت زدن، فعال و متناسب بماند. به گزارش فرامدیا او در ژانویه سال جاری گفت: "بوکس برای من خیلی عالی است. این ورزش جدید من است و می توانم در آن بهتر شوم."

جی‌جی می‌گوید: "وقتی بوکس می‌کنید از نظر ذهنی چنان درگیر آن می‌شوید که اتفاقاتی که می‌افتد و کارهایی که کرده‌ایم را تا پایان ساعت فراموش می‌کنید." 

gigi-hadid-sets-herself-free-with-boxing-08

اما این فقط ورزش نیست که به او کمک می‌کند تا تناسب اندامش را حفظ کند، بلکه او همیشه سعی می‌کند تا حد امکان تغذیه سالم داشته باشد. او گفت: "من مثل امشب پیتزای کنگر فرنگی را می‌خورم. من فکر می‌کنم مهمترین چیز تعادل و کنترل خوراک است. این همیشه مربوط به خوردن سالم ترین چیزها نیست بلکه بیش از حد نخوردن چیزهای بد است."

​جی‌جی حدید در سال‌های اخیر تقریباً با اکثر برندهای معتبر جهان همکاری کرده است.

gigi-hadid-launches-reebok-x-gigi-athleisure-collection-770x540

 

مدل مانکن جی جی حدید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین