کد خبر: 43316 A

رونمایی از لباس طلایی "زن شگفت انگیز 1984" منتشر شد/سفر با پرنسس دایانا/ فیلم

رونمایی از لباس طلایی "زن شگفت انگیز 1984" منتشر شد/سفر با پرنسس دایانا/ فیلم

همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان برزیل اولین تریلر فیلم "زن شگفت انگیز 1984"را پخش کرد.

ایران آرت،ماه مهر امسال بود که با انتشار تصویر یک بنر اعلام شد که اولین تریلر فیلم اکشن "زن شگفت‌ انگیز "984) قرار است در نمایشگاه کامیک کان برزیل امسال که با نام CCXP بیشتر شناخته می‌شود، پخش خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نخستین تریلر رسمی دنباله‌ی فیلم Wonder Woman منتشر شده است. در حاشیه‌ی پنل شرکت برادران وارنر، اولین تریلر فیلم جدید دنیای DC (دی سی) منتشر شد که در آن همراه‌با پرنسس دایانا به سال ۱۹۸۴ سفر می‌کنیم و متوجه می‌شویم که استیو ترور هنوز زنده است. هرچند که دلیل جان سالم به در بردن او از حوادث پیش‌آمده مشخص نیست. همچنین در طول تریلر با شخصیت شرور و منفی مکس لرد و چیتا نیز آشنا شدیم. پس از انتشار تصاویری از صحنه‌های اکشن و اتفاقات این فیلم، از لباس طلایی زن شگفت‌انگیز نیز در پایان تریلر رونمایی شد که پیش از این تصویر آن را در اولین پوستر فیلم مشاهده کرده بودیم.

علاوه‌بر تریلر، پوسترهای جدیدی از فیلم "زن شگفت انگیز 1984"هم منتشر شده‌اند که تمرکزشان روی شخصیت‌های فیلم است و شما در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

به گزارش زومیت، گل گدوت در نقش پرنسس دایانا (زن شگفت‌انگیز)، کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش چیتا، پدرو پاسکال در نقش مکس لرد، کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا، رابین رایت در نقش ژنرال آنتیوپ، راوی پتل، گابریلا وایلد، ساندریا شرما و ناتاشا روتول، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم "زن شگفت انگیز 1984"حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کارگردانی این فیلم از دنیای سینمایی DC بر عهده پتی جنکینز بوده است. همچنین هانس زیمر وظیفه نوشتن و ضبط موسیقی متن دنباله فیلم Wonder Woman را برعهده دارد. راستی فراموش نکنید که علاوه‌بر کارگردانی، جنکینز به‌همراه جف جانز و دیوید کالاهام وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

فیلم "زن شگفت انگیز 1984"برای اکران در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

 

پرنسس دایانا واندر وومن زن شگفت انگیز 1984
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین