کد خبر: 43154 A

پنج سریال جذابی که راه است/ از "انتقام" تا "ویچر"

پنج سریال جذابی که راه است/ از "انتقام" تا "ویچر"

در ماه پایانی سال میلادی سریال‌های جذابی در شبکه‌های و سرویس‌های استریم مختلف به بینندگان معرفی خواهند شد.

ایران آرت: سرویس استریمینگ نتفلیکس در ماه جاری میلادی، دسامبر، پاسخ خود به سریال "بازی تاج و تخت" (Game of Thrones) از شبکه HBO را در قالب سریالی مورد انتظار به نام "ویچر" (The Witcher) منتشر خواهد کرد که بر اساس همان سری رمان های فانتزی و با الهام از یک بازی ویدیویی پرطرفدار ساخته شده است.

در این سریال هنری کاویل نقش گرالت را بازی خواهد کرد، جادوگر و پیشگویی که برای پیدا کردن و کشتن هیولاها استخدام شده است.

به گزارش روزیاتو، در کنار این سریال، سریال های دیگر نیز در ماه جاری منتشر خواهند شد که در ادامه به برترین عناوین در این زمینه خواهیم پرداخت.

۵- واقعیت را بگویم- سرویس اپل تی وی پلاس

تاریخ انتشار: ۶ دسامبر (جمعه ۱۵ آذر)

داستان سریال "واقعیت را بگویم" (Truth Be Told): وقتی که مدارک جدیدی پاپی پارنل (اوکتاویا اسپنسر) را وادار به بازگشایی یک پرونده قتل که به خاطر آن به شهرت رسیده می کند، با وارن کیو (آرون پال) روبرو می شود، مردی که ظاهراً پارنل به اشتباه پشت میله های زندان انداخته است. تحقیقات او موضوعات مهمی مانند حریم خصوصی، رسانه و نژادپرستی را در بر می گیرد.

5

۴- انتقام- شبکه Hulu

تاریخ انتشار: ۶ دسامبر (جمعه ۱۵ آذر)

داستان سریال "انتقام" (Reprisal): او برای جمع کردن همه چیز بازگشته است. "انتقام" یک داستان نوآر پرتنش دارد که در آن یک زن زیبای بیرحم بعد از اینکه به حال خود رها شده تا بمیرد، برای انتقام از برادر خود و دارودسته موتور سوار او باز می گردد.

4

۳- واژه ال: نسل کیو- شبکه Showtime

تاریخ انتشار: ۸ دسامبر (یکشنبه ۱۷ آذر)

داستان سریال "واژه ال: نسل کیو" (The L Word: Generation Q): سریال درام پرطرفدار و موفق "واژه ال" (The L Word) نسلی را متحول کرد و تا چند روز دیگر دنباله آن با عنوا "واژه ال: نسل کیو" منتشر می شود. جنیفر بیلز، کیت مونیگ و لیشا هایلی بار دیگر نقش های خود در سریال اورجینال را تکرار کرده و بازیگران دیگری نیز به آنان خواهند پیوست. در این سریال با تم زنانه به موضوعاتی مانند عشق، شکست عشقی و موفقیت در لس آنجلس پرداخته می شود.

3

۲- جنگ های وی- سرویس استریمینگ نتفلیکس

تاریخ انتشار: ۵ دسامبر (پنج شنبه ۱۴ آذر)

داستان سریال "جنگ های وی" (V Wars): یک بیماری بسیار مسری باعث می شود که قربانیان به هیولاهایی خونخوار تبدیل شوند و در این بین دو دوست بسیار نزدیک باید در نبرد برای نجات آینده انسان با هم روبرو شوند.

2

۱- ویچر- سرویس استریمینگ نتفلیکس

تاریخ انتشار: ۲۰ دسامبر (سه شنبه ۲۶ آذر)

داستان سریال "ویچر": گرالت اهل ریویا، یک شکارچی جهش یافته هیولاها است که در دنیایی پرآشوب که انسان ها در آن بسیار شرورتر از هیولاها هستند سفری پرماجرا را آغاز می کند.

1

 

هالیوود بازی تاج و تخت سریال ویچر سریال انتقام سریال واژه ال: نسل کیو سریال جنگ های وی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین