کد خبر: 43139 A

تمجید بهاره رهنما از خواننده پاپ/ انگار سالهاست بازیگری می‌کند

تمجید بهاره رهنما از خواننده پاپ/ انگار سالهاست بازیگری می‌کند

بهاره رهنما که در یک نمایش با کاوه آفاق همبازی شده می‌گوید: من مخالفتی با حضور چهره‌های حوزه‌های دیگر در تئاتر ندارم ولی به شرط اینکه انتخاب درست صورت پذیرد.

ایران آرت: بهاره رهنما درباره محتوای کلی نمایش "راه پله" اعتقاد دارد: "راه پله" تمثیلی از گمگشتگی زن در جامعه امروز جهان و به خصوص ایران است. آن سرگشتگی و فضایی که یک زن پس از ازدواج درگیر آنهاست. بحران‌هایی که در این نمایش به صورت تمثیلی به آنها پرداخته شده و در تلاش است بخشی از این استیصال را به تصویر بکشد. این نگاه را می‌توان در انتهای نمایش گسترش داد و از آن به گمگشتگی انسان امروزی در جهان مدرن یاد کرد."

رهنما درباره حضور "کاوه آفاق" به عنوان بازیگر نقش اصلی مرد در این نمایش نیز می‌گوید: "از همان ابتدا به حضور یک موزیسین به عنوان شخصیت مرد در این نمایش فکر شده بود. آقای کاوه آفاق خودشان هم شاعر و آهنگساز هستند. ما در ایران و حتی در جهان تعداد هنرمندانی که شاعر آثار خودشان باشند را خیلی به ندرت داریم و این آشنایی به جهان ادبیات و تسلط روی این حوزه، ابعاد جدیدی به آن شخصیت می‌دهد. آقای آفاق در حوزه بازیگری هم به نظر هنرمندی مستعد به نظر می‌آیند و جدا از تمام اینها وقتی چهره‌ای از فضایی دیگر وارد مدیومی دیگر می‌شود، معمولا با قواعدش آشنا نیستند ولی کاوه آفاق به نظر کاملا تئاتری و به آن مسلط هستند و انگار سال‌ها در این مدیوم هم حضور داشته اند."

به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر درباره کلید واژه "میانسالی" برای این نمایش نیز معتقد است: "میانسالی شاید نه به آن مفهوم، ولی به هر حال زندگی مشترک و ورود به دوره های مختلف از زندگی در این نمایش به آنها پرداخته شده است و همراهی در مسیر زندگی مشترک یا جدا شدن از این مسیر جزو اشاره و تاکیدهای این اثر است."

رهنما درباره حضور خواننده‌ها، برخی فوتبالیست‌ها و بعضا اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در تئاتر نیز گفت: "تئاتر امروز در ایران نیاز به تماشاگر دارد. این تماشاگر را می‌شود از راه‌های مختلف به تئاتر دعوت کرد. حالا این موضوع در سینما هم به نوعی دیگر صادق است و ماندگاری در آن راحت نیست. شاید ورود به این حوزه‌ها سخت نباشد. به نظر من هر آدمی می‌تواند از عرصه‌ای بیاید و عرصه دیگری از هنر را تجربه کند و به اصطلاح "عرصه مشق، جولانگه آدم‌هاست." من مخالفتی با حضور چهره‌های حوزه‌های دیگر در تئاتر ندارم ولی به شرط اینکه انتخاب درست صورت پذیرد و این بخش به کارگردان ارتباط زیادی دارد و اینکه خود این چهره‌ها آن هم و غم تئاتری را پیدا کنند."

نمایش "راه پله" به نویسندگی و کارگردانی سپیده میرحسینی و تهیه‌کنندگی سامان بهرام‌پور از بیستم آذر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

بهاره رهنما، کاوه آفاق، صحرا اسدالهی، میلاد اتابکی و علی برقی بازیگران این نمایش هستند.

مهشید بهرام‌پور (جانشین تهیه‌کننده)، میلاد بهار (مجری طرح و مدیر تولید)، فاضل قنادی (دراماتورژ)، ناوک شریفی(طراح دکور)، نسرین آجرلو(طراح گریم)، برند اریکا (طراح لباس)، رضا خضرائی (نور)، پارسا آزرم نیا (صدا)، بهمن بابازاده (مشاور رسانه ، روابط عمومی و تبلیغات) نگین نصرتی (عکاس) و... عوامل این نمایش را تشکیل می دهند.

 

بهاره رهنما تئاتر کاوه آفاق راه پله
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین