کد خبر: 42981 A

مرگ نامزد سابق چهار ستاره زن سینما/ عکس

مرگ نامزد سابق چهار ستاره زن سینما/ عکس

ایران آرت: پلیس، جسد بی جان سرمایه دار آمریکایی هری مورتن که به داشتن روابط عاطفی با ستاره‌های زن هالیوود معروف بود را در خانه اش در بِوِرلی هیلز پیدا کردند.

هری مورتن ۳۸ ساله صاحب رستوران‌های زنجیره‌ای "پینک تاکو" بود، او در ۱۸ سالگی این رستوران را پایه ریزی کرد. او پسر میلیاردر آمریکایی پیتر مورتن بود. پیتر مورتن نیز در سال ۱۹۷۱ میلادی رستوران‌های زنجیره‌ای "هارد روک کافی" را تأسیس کرد.

تاکنون پلیس توضیحی درباره علت مرگ هری مورتن نداده است. او شهرت خود را مدیون زنان سلبریتی بود که با او معاشرت داشتند.

به گزارش تابناک باتو، هری مورتن در سال ۲۰۰۶ میلادی در چند مراسم از جمله جشنواره سینمایی ونیز با لیندزی لوهان دیده شد. مادر لیندزی لوهان پس از شنیدن خبر مرگ هری مورتن در فضای مجازی آگهی تسلیت منتشر کرد و از فقدان او ابراز ناراحتی نمود و نوشت: دل همه‌ی ما برایت تنگ می‌شود!

280491_567

برتنی اسپیرز هم در سال ۲۰۱۵ میلادی مدت کوتاهی را با او نامزد بود. جنیفر آنیستون در سال ۲۰۱۰ میلادی در سن ۴۱ سالگی با هری مورتن که فقط ۲۹ سال داشت، وارد رابطه شد. به علاوه هری مورتن و پاریس هیلتون -وارث هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون- هم چند بار در کنار هم دیده شدند.

یکی از جنجالی‌ترین روابط او با دمی مور بود. او ابتدا با رومر دختر ۲۵ ساله دمی مور آشنا شد، اما سرانجام این آشنایی به نامزدی دمی مور و هری مورتن کشیده شد.

 

جنیفر آنیستون بازیگر زن پاریس هیلتون لیندزی لوهان هری مورتن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین