کد خبر: 42974 A

LVMH برند لوکس تیفانی را خرید/ بازگشت درخشش به جواهرات تیفانی

LVMH برند لوکس تیفانی را خرید/ بازگشت درخشش به جواهرات تیفانی

LVMH با هدف بازگرداندن درخشش به تیفانی، این برند معروف آمریکایی را خریداری کرد.

ایران آرت: "ال وی ام هاش" بزرگترین انجمن لوکس دنیا، برند جواهرسازی مشهور آمریکایی یعنی "تیفانی اند کو" که شهرت اصلی آن بخاطر حلقه‌های نامزدی و گردنبندهای الماس است را با قیمت 16.6 میلیارد دلار خریداری کرد.

این شرکت فرانسوی که در سال 1987 پیش از ادغام خانه مد لویی ویتون با موئه هنسی تأسیس شد، شامل حدود 60 شرکت است که هر یک از آنها مالک چندین برند معتبر هستند و اغلب به صورت مستقل اداره می‌شوند.

برنارد آرنو با دارا بودن قسمت بیشتری از سهام برند دیور، به‌عنوان رئیس هیئت مدیره هر دو شرکت فعالیت می‌کند. وی همچنین مدیرعامل شرکت "ال وی ام هاش" نیز هست. "ال و ام هاش" اعلام کرده این قرارداد، تولید ساعت و جواهرات خود که شامل برندهای بولگاری، تگ هویر و هابلوت است را دگرگون خواهد کرد و حضور آن در آمریکا را تقویت می‌کند.

برند تیفانی جدیدترین عضو خانواده 75 نفری برندهای زیر مجموعه Lvmh است که با نام "maisons" یا خانه‌ها شناخته می‌شوند.

بر اساس گزارش مدوپیا، هدف اصلی شرکت فرانسوی از خرید برند تیفانی، بازگرداندن درخشش به آن است، چرا که فعالیت آن به دلیل کاهش توریست کمتر شده بود. برند "تیفانی اند کو" هم‌اکنون بیش از سیصد شعبه و چهارده هزار کارمند در سراسر جهان دارد.

how-grace-coddington-revolutionised-tiffany-co-1918742-1475028257.700x0c

برنارد آرنو در مورد خرید برند تیفانی گفته است: از اضافه شدن این میراث بی‌همتا به خانواده "ال وی ام هاش" بسیار خوشحال است. او همچنین اضافه کرد: "ما احترام و تحسین بی‌اندازه‌ای برای تیفانی قائل هستیم و همان میزان تعهد که برای تک تک برندهای زیر مجموعه دیگر داریم را خواهیم داشت. ما به وجود تیفانی در کنار برندهای بزرگ دیگرمان افتخار می‌کنیم و هدف‌مان موفقیت این برند در قرون آینده است."

الساندرو بولیولو، مدیر اجرایی کنونی برند تیفانی و یکی از مدیران اجرایی سابق "ال وی ام هاش" نیز گفت: "به‌عنوان عضوی از گروه ال وی ام هاش، تیفانی به ارتفاعات جدیدی دست می‌یابد و با توجه به متخصصان داخلی خود پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت. همچنین می‌توانید بیش از پیش از ارزش‌های فرهنگی قدرتمند بهره ببرد."

 

جواهرات تیفانی برند تیفانی ال وی ام هاش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین