کد خبر: 42933 A

نیش و کنایه‌های عجیب تیلور سوئیفت در کنسرتش

نیش و کنایه‌های عجیب تیلور سوئیفت در کنسرتش

ستاره اول جوایز موسیقی آمریکا مشاجره خود با همکارانش را به اجرای زنده کشاند و از آنها انتقاد کرد.

ایران آرت: تیلور سوییفت در اجرای خود در مراسم جایزه امریکن موزیک، تلویحا به درگیری‌اش با اسکوتر براون و اسکات بروشتا اشاره کرد.

این خواننده و آهنگساز در این مراسم چند ترانه اجرا کرد. او ابتدا با اجرای نسخه‌ای از ترانه "آن مرد" از جدیدترین آلبومش "عاشق" کار را  شروع کرد. در آن ترانه، از این می‌خواند که اگر مرد بود، طور دیگری با او رفتار می‌کردند.

او پیراهن اسپورتی به تن داشت که روی آن نام آلبوم‌هایش نوشته شده بود، و می‌خواند: "خسته‌ام از این همه دویدن / اگر مرد بودم زودتر می‌رسیدم."

او در ادامه خواند: "و خسته‌ام از حمله دوباره‌شان/ اگر مرد بودم، مرد این میدان بودم."

ایندیپندنت گزارش داد سوییفت پیراهن سفید بلندی به تن داشت که مزین به نام آلبوم‌هایش بود و نام آلبوم "حالا حرف بزن" که در سال ۲۰۱۰ به بازار داده بود نیز بیش‌تر جلب‌نظر می‌کرد.

سوییفت روز پانزدهم این ماه (نوامبر) ادعا کرد که براون و اسکات بروشتا، صاحبان نام تجاری‌ بیگ مشین که قبلاً حامی‌اش بوده است، اجازه اجرای ترانه‌های قدیمی‌اش را در مراسم جایزه امریکن موزیک (مراسمی که در آن قرار بود به او جایزه هنرمند برتر دهه اخیر را اهدا کنند) نداده‌اند. براون و بروشتا این ادعا را تکذیب کرده‌اند.  

374d8cbbc9447cbd4cdcd4c6d13c5045

سوییفت پیش‌تر از این دو مرد انتقاد کرده بود که اوایل امسال، حق نشر همه آلبوم‌های پیشین‌اش را با قراردادی که گفته می‌شود ۳۰۰ میلیون دلار ارزش داشته است، گرفته‌اند. او توضیح داد، از معامله ای که مالکیت کارهای خوب قدیمی‌اش را به این دو نفر سپرده، "ناراحت و منزجر" است.

سوییفت در آن هنگام گفت: "میراث موسیقی‌ام دارد به دست کسانی می‌افتد که می‌خواستند آن را از بین ببرند." او گفته است که می‌خواهد شش آلبوم اولش را دوباره ضبط و پخش کند تا بتواند اختیار آن بخش از کارهایش را در دست خود بگیرد".

آخر هفته گذشته (۲۳ نوامبر) براون جداً از سوییفت خواست تا به هوادارنش بگوید بس کنند و دیگر برایش پیام‌های حاوی تهدید به مرگ نفرستند.

 

خواننده زن تیلور سوئیفت
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین