کد خبر: 42917 A

بازگشت امپراطور به دوئل سرنوشت ساز/ تبلیغ تلویزیونی "جنگ ستارگان" را ببینید

بازگشت امپراطور به دوئل سرنوشت ساز/ تبلیغ تلویزیونی "جنگ ستارگان" را ببینید

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم "جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر" منتشر شده که به بازگشت امپراطور و یک دوئل سرنوشت‌ساز اشاره می‌کند.

ایران آرت، مدتی پیش بود که لوکاس فیلم دو تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم "جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر" را منتشر کرد که حاوی تصاویر جدید بود. پس از آن نیز شاهد انتشار اولین ویدیوی رسمی قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) بودیم. در تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم The Rise of Skywalker شاهد تصاویر بیشتری از مبارزه تن به تن ری با کایلو رن هستیم که این مبارزه ظاهرا مبارزه‌ سرنوشت‌ساز فیلم است و در ادامه تصاویری از مبارزه فضایی میلینیوم فالکنون نمایش داده می‌شود. همچنین بابو فرک، بیگانه فضایی جدید مجموعه جنگ ستارگان نیز در این ویدیو حضور دارد. در کنار این موارد ظاهرا قرار است سفینه یکی از شخصیت‌ها نیز سقوط کند که هویت آن مشخص نیست. اما مهمترین بخش این تبلیغ تلویزیونی صدای شخصیت امپراطور با بازی ایان مک‌دیارمید، است که در طول آن آهنگ خاطره‌انگیز Duel of the Fates اثر جان ویلیامز پخش می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

به گزارش زومیت، طبق پیش بینی‌های اولیه، فیلم "جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر" در سه روز اول اکران خود فروش ۱۷۵ تا ۲۰۰ میلیون دلار را تجربه خواهد کرد که برخی از تحلیلگران تا افتتاحیه ۲۰۵ میلیون دلار را نیز پیش بینی کرده‌اند که این تنها پیش بینی اولیه است و در نهایت ممکن است در زمان اکران تفاوت زیادی با پیش بینی‌های اولیه داشته باشد. دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر" حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم "جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر" برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال (۲۹ آذر) برنامه‌ریزی شده است. جی جی آبرامز، کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Star Wars را بر عهده داشته است.

جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین