کد خبر: 42911 A

بازگشت کلر فوی به "تاج"/ حضور مجدد ملکه الیزابت در فصل چهار

بازگشت کلر فوی به "تاج"/ حضور مجدد ملکه الیزابت در فصل چهار

کلر فوی، بازیگر دوره جوانی ملکه الیزابت دوم برای بازی در یک صحنه کوتاه در فصل چهارم سریال "تاج" باز خواهد گشت.

ایران آرت، هفته گذشته بود که فصل سوم سریال "تاج"  از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد و مانند دو فصل قبل توانست نظر منتقدان و بینندگان را به خود جلب کند. حال مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهارم این سریال در حال انجام است و نتفلیکس هنوز این سریال را برای فصل جدیدتر تمدید نکرده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر اصلی دو فصل اول سریال در فصل چهارم تایید شده است. دیلی‌میل گزارش داد که کلر فوی، بازیگر نقش دوره جوانی ملکه الیزابت دوم در فصل اول و دوم سریال، برای بازی در یک صحنه فلش بک در فصل چهارم سریال "تاج" باز خواهد گشت. این صحنه در واقع ظاهرا تولد ۲۱ سالگی ملکه است که در آن سخنرانی انجام می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از حضور کلر فوی در پشت صحنه فصل چهارم سریال "تاج" را مشاهده کنید:

کلر فوی

اتفاقات فصل سوم سریال "تاج" در بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۲ جریان داشت و اتفاقات فصل چهارم این سریال نیز احتمالا در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد. در فصل چهارم این سریال قرار است شاهد حضور مارگارت تاچر باشیم که به بانوی آهنین شهرت داشت. او در سال ۱۹۷۹ به سمت نخست وزیری انگلستان انتخاب شد و او اولین زنی در تاریخ است که به این سمت دست پیدا کرده است. او دو بار دیگر برای این سمت ابقا شد و تا سال ۱۹۹۰ نخست وزیر انگلستان بود و در نوامبر سال ۱۹۹۰ او از سمت نخست وزیری و رهبری حزب محافظه‌کار استعفا داد. همچنین شبکه Netflix تایید کرد که جیلین اندرسون، بازیگر سریال Hannibal (هانیبال)، نقش مارگارت تاچر را در فصل چهارم سریال "تاج" بر عهده دارد. 

به گزارش زومیت، الیویا کلمن در نقش ملکه الیزابت دوم، توبیاس منزیس در نقش شاهزاده فیلیپ، جاش اوکانر در نقش شاهزاده چارلز، ارین دوهرتی در نقش شاهدخت آن، بن دنیلز در نقش لرد اسنودون، هلنا بونهام کارتر در نقش شاهدخت مارگارت، جیسون واتکینز در نقش هارولد ویلسون، امرالد فنل در نقش کامیلا پارکر بولز، ماریون بیلی در نقش ملکه الیزابت (ملکه مادر)، اما کورین در نقش دایانا اسپنسر (پرنسس دایانا) و مایکل گور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال "تاج" حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کلر فوی تاج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین