کد خبر: 42871 A

پشت پرده توقف فیلم "قاتل و وحشی"/ ماجرای اختلاف حمید نعمت الله و محمد صادق رنجکشان

پشت پرده توقف فیلم "قاتل و وحشی"/ ماجرای اختلاف حمید نعمت الله و محمد صادق رنجکشان

سرمایه‌گذار فیلم قاتل و وحشی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر توقف تولید فیلم، واکنش نشان داد و حمید نعمت‌الله نیز درباره وضعیت موجود صحبت کرد.

ایران آرت، اخیرا اخباری مبنی بر توقف فیلمبرداری فیلم سینمایی "قاتل و وحشی" با کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حمید نعمت‌الله به دلیل مشکلات مالی منتشر شده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، محمدصادق رنجکشان، سرمایه‌گذار این فیلم ایرانی درباره عملکرد خود نسبت به تعهداتش گفته است. محمد صادق رنجکشان در بیانیه خود می‌گوید مسئولیت توقف تولید فیلم سینمایی "قاتل و وحشی" متوجه تهیه‌کننده آن یعنی حمید نعمت‌الله است. رنجکشان در بیانیه‌ای اعلام کرده است که وی به تمام تعهدات مالی خود عمل کرده است.

حمید نعمت‌الله، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده فیلم سینمایی "قاتل و وحشی" نیز درباره وضعیت تولید این فیلم ایرانی صحبت کرده است. وی گفت: مشکلاتی برای این فیلم از نظر سرمایه‌گذاری پیش آمد؛ چون هزینه‌ای که کردیم بیش از برآورد مورد توافقم با آقای رنج‌کشان بود. راه چاره‌ای برای این مسئله در گفتگو با آقای رنج‌‌کشان پیدا کردیم و فیلمبرداری ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش زومیت، حمید نعمت‌الله پیش از این برای فیلم سینمایی "قاتل و وحشی" فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده است. حال باید دید که آیا فیلم سینمایی "قاتل و وحشی" برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فجر آماده خواهد شد یا به جمع غایبان جشنواره خواهد پیوست. فیلم سینمایی "قاتل و وحشی" با بازی بازیگرانی مانند لیلا حاتمی، امین حیایی، شهرام حقیقت دوست و ستاره اسکندری جلوی دوربین رفته است. حمید نعمت‌الله سابقه ساخت فیلم‌هایی مانند "آرایش غلیظ"، "بوتیک"، "رگ خواب" و "شعله‌ور" را دارد.

 

جشنواره فیلم فجر حمید نعمت الله محمد صادق رنجکشان قاتل و وحش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین