کد خبر: 42870 A

واکنش مردم به صداقت اسکارلت جوهانسون/ ستاره هالیوود از مشکلات اظهار نظرهای تازه‌اش گفت

واکنش مردم به صداقت اسکارلت جوهانسون/ ستاره هالیوود از مشکلات اظهار نظرهای تازه‌اش گفت

اسکارلت جوهانسون که چندی پیش اظهار نظرهای متعددی را درباره وودی آلن بیان کرده بود، راجع به واکنش‌های منفی مردم به این رفتار خود گفت.

ایران آرت، اسکارلت جوهانسون بازیگر سرشناس و محبوب هالیوودی در جدیدترین مصاحبه خود به مشکلات اخیرش با مخاطبان اشاره کرده است. وی در این مصاحبه تاکید کرده که بخش بزرگی از مشکلاتش به صداقت وی مرتبط است.

اسکارلت جوهانسون ضمن استفاده از کلمه"ویرایش احساسات" گفته که قادر نیست در برابر مردم فیلم بازی کند و احساسات خود را ویرایش شده تحویل مردم بدهد.

بازیگر سریال Marriage Story که در ماه های اخیر به دلیل اظهاراتش درباره وودی آلن و سیاسی بودن بازیگران ، واکنش های تندی را ​​برانگیخته است می گوید مشکل اصلی این است که نمی تواند درباره احساساتش دروغ بگوید. این ستاره 35 ساله به Vanity Fair می گوید: "من یک سیاستمدار نیستم و نمی توانم در مورد حالاتی که در مورد چیزهای مختلف احساس می کنم دروغ بگویم. این فقط بخشی از شخصیت من نیست. من نمی خواهم خودم را ویرایش کنم ، یا آنچه را که فکر می کنم یا می گویم تغییر دهم. من نمی توانم به این صورت زندگی کنم. این من نیستم."

به گزارش انتخاب، او می افزاید: " من فکر می کنم وقتی این نوع صداقت را داشته باشید ، احتمالاً مردم ، با شما به مشکل بر می خورند درست همانطور که با من به مشکل برخورده اند. حتی لحظاتی وجود دارد که احساس می کنم آسیب پذیرتر هستم ، زیرا من نظر خودم را راجع به چیزی گفته ام ، حقیقت و تجربه خودم نسبت به آن را شرح داده ام اما همین اظهار نظر باعث دوری مردم از من شده است."

جوهانسون در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: "گاهی در اظهار نظر عجله می کنم. در مورد موضوعات جدید  نیز کمی عجله کردم  اما من نمی توانم مثل سیاستمداران باشم و به راحتی درباره موضوعات مختلف دروغ بگویم."

وودی آلن اسکارلت جوهانسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین