کد خبر: 42832 A

نقش متفاوت آدام سندلر در "جواهرات تراش نخورده"/ حضور کمدین معروف در درامی جنایی

نقش متفاوت آدام سندلر در "جواهرات تراش نخورده"/ حضور کمدین معروف در درامی جنایی

فیلم "جواهرات تراش نخورده" یک اثر جنایی است که آدام سندلر در آن نقش اول را بر عهده دارد.

ایران آرت، فیلم سینمایی "جواهرات تراش‌نخورده" به کارگردانی "برادران سفدی" اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد و پیش بینی می‌شود که این فیلم بتواند گیشه خوبی را از آن خود کند. 

آدام سندلر بازیگر مطرح سینمای جهان در این فیلم نقش اول را بر عهده دارد، علاوه بر سندلر بازیگرانی همچون کوین گارنت، ایدینا منزل، کیت استنفیلد، ژولیا فاکس و اریک بوگوسیان در فیلم سینمایی "جواهرات تراش‌نخورده" به ایفای نقش پرداخته اند.

به گزارش میزان، این فیلم درامی جنایی است که فیلم‌نامه آن توسط برادران سفدی و رونالد برونشتاین نوشته‌ شده‌است. نمایش اولیه "جواهرات تراش‌نخورده" در تاریخ ۳۰ اوت ۲۰۱۹ در جشنواره فیلم تلیوراید صورت پذیرفت و تاریخ اکران عمومی آن، ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ است. اکران سینمایی این فیلم در ایالات متحده آمریکا توسط‌ای ۲۴ انجام می‌شود و در سایر کشور‌ها به صورت آنلاین توسط نت‌فلیکس منتشر خواهد شد.

جواهرات تراش نخورده

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: جواهرات تراش‌نخورده در مورد صاحب یک فروشگاه جواهرفروشی است، که به واسطه قمار، بدهی فراوانی دارد. او باید پیش از این که دیر شود، بدهی‌های خود را تسویه کند.

جاشوا سفدی  و بن سفدی  دو برادر اهل ایالات متحده آمریکا که بیشتر با نام برادران سفدی شناخته می‌شوند از کارگردانان و فیلمسازان مستقل ساکن نیویورک هستند و اغلب در زمینهٔ فیلم و سینما با یکدیگر همکاری می‌کنند.

جاشوا و بن سفدی با الهام از پدرشان که از علاقه‌مندان سینما بود، ساخت فیلم را از سنین جوانی آغاز کردند. آن‌ها در دانشگاه بوستون تحصیل کردند. آشفتگی دوران جوانی این دو که فرزندان طلاق به شمار می‌آیند، در آثار سینمایی آن‌ها تأثیر گذاشته است. آن‌ها با معمار مشهور موشه سفدی، نسبت خویشاوندی دوری دارند. از آثار سینمایی آن‌ها می‌توان به فیلم بابا لنگ‌دراز محصول سال ۲۰۰۹ میلادی اشاره کرد.

آدام سندلر جواهرات تراش نخورده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین