کد خبر: 42794 A

جایزه جشنواره ژاپن به کاریکاتوریست ایرانی رسید

جایزه جشنواره ژاپن به کاریکاتوریست ایرانی رسید

امیررضا ترکمان رحمانی کاریکاتوریست جوان کشورمان توانست لوح تقدیر جشنواره کاریکاتور "wonderful? wonder world" را دریافت کند.

ایران آرت،  امیررضا ترکمان رحمانی با سه کاریکاتور در جشنواره کاریکاتور "wonderful? wonder world" ژاپن شرکت کرد که توانست لوح تقدیر این جشنواره را برای یکی از این آثار از آن خود کند.

این  جشنواره هر سال در ژاپن با موضوعات مختلفی از جمله اقتصاد، آب و هوا، محیط زیست و... برگزار می شود که امسال موضوع و رویکرد آن "آزادی بیان" بوده است.

به گزارش مهر، در کارنامه هنری و حرفه‌ای این کاریکاتوریست جوان جوایز بسیاری دیده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزیده شدن در جشنواره بین‌المللی کاریکاتور و کارتون سوریه ۲۰۱۹، کسب دیپلم افتخار جشنواره بین‌المللی کارتون ولت هیمات آلمان ۲۰۱۹، کسب دیپلم افتخار جشنواره بین‌المللی سیساکو کره جنوبی ۲۰۱۸، کسب دیپلم افتخار نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور کلانتان مالزی ۲۰۱۹، برگزیده شدن در جشنواره بین المللی کاریکاتور و کارتون هومور گالاریت کشور ایتالیا ۲۰۱۹ و... اشاره کرد.

جشنواره کاریکاتور wonderful? wonder world از ۱۲ تا ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۲۱ تا ۲۷ شهریورماه ۹۸ برگزار شد که لوح تقدیر این جشنواره به تازگی به وی تحویل داده شده است.

 

کاریکاتور امیر رضا ترکمان رحمانی جشنواره کاریکاتور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین