کد خبر: 42727 A

آریانا گرانده بیمار شد

آریانا گرانده بیمار شد

خواننده مشهور آمریکایی خبر داد که بیمار است و علیرغم میل باطنی امکان دارد اجراهایش را لغو کند.

ایران آرت: آریانا گرانده به هوادارانش هشدار داده که شاید مجبور شود به خاطر مسائل مربوط به سلامتی تور جهانی آلبوم "سویتنر" را لغو کند.

این ستاره پاپ که به نیمه بخش آمریکایی تور خود رسیده پس از اجرا در شالرلوتزویل پستی در اینستاگرام منتشر کرد و توضیح داد که از زمان کنسرتش در لندن بیمار بوده است.

او نوشت: "سلام عشق‌های من، من هنوز خیلی مریضم. از زمان آخرین اجرا در لندن مریض بوده‌ام تا حالا. نمی‌دانم چطور ممکن است اما هنوز گلو و سرم خیلی درد می‌کنند."

به گزارش ایندیپندنت آریانا گرانده افزود: "به نظر می‌آید حالم خوب است اما کلی درد دارم و نفس کشیدن هنگام اجرا سخت شده. دارم پزشکم را می‌بینم و تمام تلاشم را می‌کنم برای اجرای فردا بهتر شوم."

او گفت: "آخرین کاری که می‌خواهم انجام دهم لغو اجرا است. آن هم حالا که چند تا اجرا بیشتر نمانده. من واقعا دارم از لحظه لحظه این تور لذت می‌برم… اما واقعا نمی‌دانم الان دارد چه اتفاقی برای بدنم می‌افتد و باید به جواب این سوال برسم."

او ادامه داد: "این حرف‌ها را به عنوان یک یادآوری ملایم حساب کنید… اگر فردا خدای نکرده نتوانستم سر اجرا حاضر شوم نمی‌خواهم کسی فکر کند بی‌خبر بوده. هر چه دارو بوده خورده‌ام. سرم وصل کرده‌ام و دارم هر کاری ممکن است می‌کنم تا خودم را برسانم."

آریانا گرانده

او گفت: "مادر و دوستانم دارند خوب از من نگهداری می‌کنند. اما احساس وحشتناکی دارم. با تمام قلبم دوست‌تان دارم و خبرتان می‌کنم."

گرانده اضافه کرد که دارد پزشکش را می‌بیند و باور دارد خستگی تور است که "روی من اثر گذاشته."

او گفت: "می‌دانید که وقتی مریضم تا جایی که بتوانم و به بهترین نحوی که بتوانم می‌روم جلو و همه چیز را پنهان می‌کنم و اگر اوضاع واقعا بد نبود چیزی نمی‌گفتم."

اجرای بعدی آریانا گرانده قرار است همین یکشنبه در شهر لکزینگتون در ایالت کنتاکی باشد. او هنوز تایید نکرده که قادر به اجرا خواهد بود یا نه.

 

خواننده زن آریانا گرانده
نظرات خوانندگان
  • 💙آریانا💙
    پاسخ

    من فدات بشم آریانا🥲💙
    الهی مریضیت برسه به حسودانت🥲💙

  • عسل
    پاسخ

    کسی می‌تونه بگه که تازگی چه اتفاقی برای آریانا افتاده ،و چرا مریض هست؟!

  • رکسانا
    پاسخ

    من نمیدونم به اریانا چی شده و منم مثل عسل جون میخواهم ۷بر دار شن از این موضوع 💜💜💜💜💜💜💜💜ممنونم

  • آریانا عطایی
    پاسخ

    عزیزم 😭😭😭
    وای کاش زود خوب شی 😭😭😭🥺🥺🥺
    واقعا ناراحتم عزیزم
    تو بهترینی
    تنها ارزوم دیدن توعه😭😭😭❤❤❤

  • مینا عباسی
    پاسخ

    آریانا الهی من بمیرم برات
    انشالله زود تر خوب بشی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • آریانا
    پاسخ

    خیلی ناراحت شدم ولی فک نکنم بدون آرایش این شده واقعا یه مریضی داره آریانا لاغر بود ولی اینقدر نا خودشم میگف دارو های زد افسردگی میخوردم اون طوری شدم ولی به نظرم واقعا حیف شد خیلی خوشگل و بیبی بود

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین