کد خبر: 42548 A

دردسر تازه هکرها برای دیزنی پلاس/ فروش 10 دلاری اکانت‌ها

دردسر تازه هکرها برای دیزنی پلاس/ فروش 10 دلاری اکانت‌ها

به تازگی خبری مبنی بر هک شدن حساب کاربران دیزنی پلاس منتشر شده است.

ایران آرت، به‌تازگی مشخص شده که تعداد بسیار زیادی از حساب کاربری‌های سرویس دیزنی پلاس هک شده است و با قیمت ۱۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

چندی پیش بود که سرویس استریم دیزنی (Disney) با نام دیزنی پلاس منتشر شد. کاربران با خرید اشتراک این سرویس می‌توانند به برنامه‌های تلویزیونی و سریال و فیلم‌های متعددی دسترسی پیدا کنند که از میان آن می‌توان به آرشیو فیلم و سریال‌های مارول اشاره کرد.

به گزارش زومیت، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مشخص شده است که هزاران حساب کاربری دیزنی پلاس کاربران هک شده است و به قیمت ۱۰ دلار به‌فروش می‌رسد. ازاین‌رو کاربرانی که حساب کاربری دیزنی پلاس خریداری کرده‌اند، باید رمز حساب کاربری خود را تغییر دهند. متاسفانه هنوز ویژگی تاییدیه دو مرحله‌ای به سرویس استریم دیزنی پلاس اضافه نشده است. باتوجه‌به این خبر و هک شدن تعداد بسیار زیادی از حساب‌های کاربری، انتظار می‌رود دیزنی طی هفته‌های آینده، تاییدیه دو مرحله‌ای را به سرویس استریم خود اضافه کند.

از دیگر اخبار حول سرویس دیزنی پلاس هم می‌توان به عبور مشترکین این سرویس از مرز ۱۰ میلیون کاربر اشاره کرد. البته این رقم تنها برای روز اول فعالیت دیزنی پلاس است.

دیزنی پلاس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین