کد خبر: 42523 A

هیجان در برج میلاد با "سرسری" و "دلدار"/ سینا درخشنده طرفدارانش را به وجد آورد

هیجان در برج میلاد با "سرسری" و "دلدار"/ سینا درخشنده طرفدارانش را به وجد آورد

خواننده "کوکِ حالم" کنسرتی پرانرژی را با اجرا قطعات پرطرفدارش در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار کرد.

ایران آرت: کنسرت پرهیجان سینا درخشنده خواننده پاپ ۲۷ آبان در دو سانس، در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. سالنی که به دست تهیه کنندگان موسیقی تحریم شده است و فقط شرکت هنری آواز نو، خوانندگانش را در این سالن به روی صحنه می‌برد. کنسرت خواننده "کوکِ حالم" بسیار پر انرژی بود. بیشتر قطعات ریتمیک بودند و هیجان سالن لحظه‌ای فروکش نمی‌کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کنسرت درخشنده با اجرای قطعات شاد همراه بود. بیشتر حاضران در سالن را گروه سنی نوجوان و جوان تشکیل می‌دادند. ورود درخشنده به سالن با ریمیکس "هرکی پی یاره (سرسری)" انجام شد. در ادامه قطعات "یه نفر" و "پرنده" با همراهی حاضران در سالن خوانده شد. سپس درخشنده با مخاطبانش سلام و احوالپرسی کرد.

"یار همیشگی"، "حواسم هست بهت"، "بِم می‌خندی"، "حس قشنگ"، "کوکه حالم"، "بد تو فکرتم"، "خوش خنده من"، "حال ناب"، "مگه هر کی هرکیه" و "دلدار" با هنرنمایی نوازنده تنبک، قطعات دیگری بود که در این کنسرت شنیده شد.

هادی برهان تنظیم کننده مهمان فواد حجازی، حسن اردستانی تهیه کننده، مادر سینا درخشنده، ابوالفضل لک طراح لباس و طارق طریقت سرپرست گروه درخشنده، از مهمانان ویژه این اجرا بودند.


نکته قابل توجه تغییر ظاهر درخشنده نسبت به کنسرت‌های قبلی‌اش بود. او با لک طراح لباسش به تازگی همکاری کرده است.

 

موسیقی پاپ خواننده پاپ سینا درخشنده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین