کد خبر: 42440 A

کلایو اوون رئیس جمهور آمریکا می‌شود/ تصویری از کلینتون در سینما

کلایو اوون رئیس جمهور آمریکا می‌شود/ تصویری از کلینتون در سینما

سومین فصل "داستان جنایی آمریکا"به رسوایی بیل کلینتون می‌پردازد و کلایو اوون ایفاگر نقش این رییس‌جمهور آمریکا خواهد بود.

ایران آرت، این روزها مراحل پیش‌تولید فصل سوم سریال داستان جنایی آمریکایی (American Crime Story) ادامه دارد و به‌تازگی کلایو اوون بازیگر مطرح انگلیسی برای ایفای نقش بیل کلینتون، رییس‌جمهور سابق آمریکا در آن انتخاب شده است.

این سریال به‌شکل آنتولوژی تولید می‌شود؛ به این معنا که هر فصل آن داستانی متفاوت دارد و هر بار شاهد روایت ماجراهایی جنایی هستیم که در آمریکا رخ داده‌اند. فصل اول مجموعه با عنوان مردم علیه او. جی. سیمپسون (The People v. O. J. Simpson) به داستان اورنتال جیمز سیمپسون، ورزشکار معروف فوتبال آمریکایی می‌پرداخت؛ کسی که متهم به قتل همسر سابق خود شده بود. فصل دوم هم با نام ترور جانی ورساچه (The Assassination of Gianni Versace) به قتل جانی ورساچه، طراح مشهور ایتالیایی در سال ۱۹۹۷ اختصاص داشت. در حال حاضر هم سومین فصل سریال با نام اتهام (Impeachment) برای پخش در سال آینده در نظر گرفته شده است که ماجراهای رسوایی اخلاقی بیل کلینتون را دنبال می‌کند.

به گزارش زومیت، کلینتون به‌عنوان یکی از رؤسای جمهور آمریکا در اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ درگیر رسوایی بزرگی شد که به رابطه‌ی او با مونیکا لوینکسی، کارآموز جوان کاخ سفید مربوط می‌شد؛ اتفاقی که سر و صدای زیادی به‌پا کرد و تأثیر بسیار عظیمی روی محبوبیت کلینتون گذاشت. قرار است کلایو اوون نقش کلینتون را در این سریال برعهده داشته باشد و از طرف دیگر هم بینی فلدستاین (بازیگر Booksmart) ایفاگر نقش لوینکسی خواهد بود.

هنوز بازیگر نقش هیلاری کلینتون در سریال معرفی نشده است، ولی از میان سایر بازیگرها می‌توان به سارا پلسون اشاره کرد که به‌جای لیندا تریپ بازی خواهد کرد؛ یکی از کارکنان سابق کاخ سفید که نقش مهمی در برملا شدن این رسوایی داشت. همچنین آنالی اشفورد هم ایفاگر نقش پالا جونز خواهد بود؛ کارمند سابق ایالت آرکانزاس که بیل کلینتون را به اذیت و آزار متهم کرده بود.

فیلمنامه‌ی Impeachment اثری از سارا برجس است؛ فیلمنامه‌ای که براساس کتاب یک توطئه‌ی عظیم (A Vast Conspiracy) نوشته‌ی جفری توبین نگارش شده است. خود مونیکا لوینسکی تهیه‌کننده‌ی این فصل خواهد بود و در تولید آن با افرادی چون رایان مورفی، نینا جیکبسون، برد سیمپسون، برد فالچاک، لری کارازویسکی، اسکات الکساندر، الکسیس مارتین وودال و سارا پلسون همکاری می‌کند.

Impeachment: "داستان جنایی آمریکا"توسط شبکه FX برای پخش در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (۶ مهر ۱۳۹۹) در نظر گرفته شده است؛ یعنی حدود یک هفته قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده‌ی آمریکا.

بیل کلینتون کلایو اوون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین