کد خبر: 42134 A

نخستین تصاویر انیمیشن "اسکوبی دوو" منتشر شد/ صداپیشگی بازیگران معروف

نخستین تصاویر انیمیشن "اسکوبی دوو" منتشر شد/ صداپیشگی بازیگران معروف

شرکت برادران وارنر با انتشار اولین تصاویر رسمی انیمیشن "اسکوبی دوو"، تاریخ انتشار اولین تریلر این انیمیشن سینمایی را نیز اعلام کرده است.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی انیمیشن "اسکوبی دوو"y-Doo (اسکوبی دوو) منتشر شده است. شرکت برادران وارنر به‌تازگی اولین تصاویر رسمی این انیمیشن سینمایی را که قرار است با نام "اسکوبی دوو" (اسکوب) اکران شود، منتشر کرده که در این تصاویر شاهد حضور اسکوبی دوو، شگی راجرز، فرد جونز، دافنه بلیک و ولما دینکلی هستیم. در واقع در این تصاویر شاهد طراحی متفاوت شخصیت‌های این مجموعه محبوب هستیم و به‌نظر می‌رسد که هدف اصلی سازندگان بیشتر جذب افراد با سنین پایین‌تر است. همچنین برادران وارنر تایید کرد که اولین تریلر انیمیشن "اسکوبی دوو" قرار است در روز دوشنبه این هفته منتشر شود و شما در ادامه می‌توانید اولین تصاویر رسمی این انیمیشن را مشاهده کنید:

اسکوبی دوو

اسکوبی دوو

اسکوبی دوو

به گزارش زومیت، فرانک ولکر در نقش اسکوبی دوو، ویل فورته در نقش شگی راجرز، زک افران در نقش فرد جونز، آماندا سایفرد در نقش دافنه بلیک، جینا رادریگز در نقش ولما دینکلی، تریسی مورگان در نقش کاپیتان کیومن، کن جیونگ در نقش داینومات، کرسی کلمونس در نقش دی دی اسکایز، مارک والبرگ در نقش بلو فالکون، جیسون آیزکس در نقش دیک داستاردلی، یان آرمیتیج و مکینا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن "اسکوبی دوو" حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های آن را بر عهده خواهند داشت. کارگردانی انیمیشن اسکوب قرار است بر عهده تونی کرون باشد و مت لیبرمن و کلی فریمان کریگ وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده دارند. 

انیمیشن "اسکوبی دوو" برای اکران در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. این اثر، اولین انیمیشن از دنیای سینمایی Hanna-Barbera (هانا-باربرا) خواهد بود که برادران وارنر به دنبال احیای این برند است، اما اطلاعات زیادی از انیمیشن‌های بعدی این مجموعه در دسترس نیست.

برادران وارنر اسکوبی دوو
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین