کد خبر: 42090 A

انتشار تریلر فیلم تازه نیکلاس کیج/ قدرت عجیب رنگ‌ها در دنیای مرموز اچ.پی. لاوکرفت!

انتشار تریلر فیلم تازه نیکلاس کیج/ قدرت عجیب رنگ‌ها در دنیای مرموز اچ.پی. لاوکرفت!

نخستین تریلر رسمی فیلم "رنگی از دنیای ناشناخته" با بازی نیکلاس کیج منتشر شد که در آن شاهد قدرت عجیب رنگ‌ها در دنیای مرموز اچ. پی. لاوکرفت هستیم.

ایران آرت، نخستین تریلر رسمی فیلم "رنگی از دنیای ناشناخته" با بازی نیکلاس کیج منتشر شد که در این تریلر دنیایی مرموز که رنگ‌ها نقش اصلی را در آن ایفا می‌کنند و در آن نیکلاس کیج نقش شخصیت نیتن گاردنر را ایفا می‌کند، به‌همراه خانواده‌اش شرایط سخت و عجیبی را تجربه می‌کنند. ریچارد استنلی، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس اهل آفریقای جنوبی، پس از سال‌ها دوری از سمت کارگردانی، روی صندلی این پروژه نشسته است و باید دید پس از این همه سال چه چیزی در آستین خود برای تماشاچیان ژانر وحشت و علمی-تخیلی خواهد داشت. در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق این لینک در سایت یوتیوب تماشا کنید.

به گزارش زومیت، جدیدترین فیلم نیکلاس کیج، فیلم "رنگی از دنیای ناشناخته" است که جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد؛ فیلم "رنگی از دنیای ناشناخته"اقتباسی از رمانی با همین عنوان، اثر اچ. پی. لاوکرفت است؛ هوارد فیلیپس لاوکرافت، نویسنده آمریکایی ژانر وحشت، خیال‌پردازی و علمی-تخیلی بود که آثارش پایه‌گذار یک شاخه در ژانر وحشت به نام وحشت لاوکرفتی شد و وی پرچم‌دار سبکی بود که از آن به‌عنوان وحشت کیهانی نیز یاد می‌شود.

7bf99bfd-5c7e-4689-89c1-01989771e33d

فیلم "رنگی از دنیای ناشناخته"داستان خانواده گاردنر را دنبال می‌کند که ترس کیهانی این خانواده باعث می‌شود تا آن‌ها در قرن بیست‌ویکم به یک مزرعه دورافتاده در روستای جدیدی در کشور انگلستان نقل مکان کنند

نیکلاس کیج، نقش شخصیت نیتن گاردنر را در این فیلم ایفا می‌کند و در این فیلم با بازیگرانی چون جولی ریچاردسون، مدلین آرتور، کیوریانکا کیلچر، برندان میر، تامی چونگ و الیوت نایت همبازی است. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم "رنگی از دنیای ناشناخته"بر عهده ریچارد استنلی بوده که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم The Island of Dr. Moreau (جزیره دکتر مورو) را در سال ۱۹۹۶ بر عهده داشته بود که اقتباسی از رمانی با همین عنوان، اثر اچ. جی. ولز بوده و حال استنلی برای ساخت اقتباسی از یک نویسنده مشهور دیگر بازگشته است.

فیلم "رنگی از دنیای ناشناخته"داستان خانواده گاردنر را دنبال می‌کند که ترس کیهانی این خانواده باعث می‌شود تا آن‌ها در قرن بیست‌ویکم به یک مزرعه دورافتاده در روستای جدیدی در کشور انگلستان نقل مکان کنند. آن‌ها در حال تطابق با محل جدید زندگی خود هستند که یک شهاب سنگ به حیاط جلوی خانه آن‌ها اصابت می‌کند. به‌نظر می‌رسد که این شهاب سنگ اسرارآمیز در زمین ذوب شده و حال هم زمین و هم فضای آن با خصوصیات فضا-زمان و رنگ‌های عجیب‌وغریب آلوده شده است. درنهایت خانواده گاردنرها متوجه می‌شوند که این نیروی بیگانه در حال تغییر هر نوع زندگی روی زمین از جمله زندگی آن‌ها است.

فیلم "رنگی از دنیای ناشناخته"برای اکران در تاریخ ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ (۴ بهمن ماه سال ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 

همچنین چندی پیش اعلام شد نیکلاس کیج و الکس وولف، در فیلم Pig (خوک) به کارگردانی مایکل سارنوسکی، همبازی خواهند شد. کیج نقش شخصیتی را که تبحر خاصی در پیدا کردن و پرورش قارچ‌های ترافل دارد ایفا خواهد کرد و این شخصیت به‌تنهایی در جنگل‌های وسیع ایالت اوریگان، زندگی می‌کند. روزی خوکِ شخصیتی که کیج ایفاگر نقش آن است، ربوده می‌شود و همین موضوع آغازگر ماجراجویی‌ای طولانی به شهر پورتلند می‌شود که زمانی در آن‌جا زندگی می‌کرد و حال باید برای نجات خوکش به آن‌جا بازگردد. الکس وولف، بازیگر و خواننده جوان هالیوود که با نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی چون Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) و فیلم ترسناک Hereditary (موروثی) معروف شد، همبازی نیکلاس کیج خواهد بود و برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی این فیلم در نظر گرفته شده است.

 

نیکلاس کیج رنگی از دنیای ناشناخته
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین