کد خبر: 42051 A

نخستین تیزر همکاری پیکسار و والت دیزنی منتشر شد/ رونمایی از انیمیشن "روح"

نخستین تیزر همکاری پیکسار و والت دیزنی منتشر شد/ رونمایی از انیمیشن "روح"

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، پیکسار و والت دیزنی امروز اولین تیزر تریلر انیمیشن "روح" را منتشر کرده‌اند.

ایران آرت، خرداد ماه امسال بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار از انیمیشن سینمایی جدید و اورجینال مشترک خود با نام "روح" (روح) رسما رونمایی کردند. پس از آن در شهریور امسال و در نمایشگاه D23، فهرست صداپیشگان این انیمیشن سینمایی اعلام و سه تصویر مفهومی از آن منتشر شد. همچنین به‌تازگی اولین تصویر رسمی این انیمیشن منتشر و اعلام شد که امروز اولین تریلر آن منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، اولین تیزر تریلر انیمیشن "روح" منتشر شده است. تمرکز این تریلر بیشتر روی معرفی شخصیت جو گاردنر با صداپیشگی جیمی فاکس، است که زندگی او را مشاهده می‌کنیم و در ادامه شاهد مرگش و ورود به دنیای پس از مرگ هستیم که در آن با شخصیت تینا فی ملاقات می‌کند.

روح

پیت داکتر، کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار که کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Monsters Inc (شرکت هیولاها)، انیمیشن Up (بالا) و انیمیشن Inside Out (درون و بیرون) را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن "روح" را بر عهده دارد. علاوه‌بر تریلر، پیکسار و والت دیزنی اولین پوستر انیمیشن "روح" را نیز منتشر کرده‌اند که در این پوستر شاهد حضور جو گاردنر هستیم که در حال ورود به دنیای پس از مرگ است و همچنین به موسیقی نیز اشاره دارد.

به گزارش زومیت، در انیمیشن "روح"، همه روح‌ها در You Seminar آموزش داده می‌شوند و زمانی‌که شما آماده رفتن از این دنیا باشید، روح شما در آن فارغ التحصیل خواهد شد، اما برای جو گاردنر، این موضوع صدق نمی‌کند و زندگی او آنطور که انتظار می‌رفت، پیش نرفته است. او معلم یک گروه موسیقی در دبیرستان است و با اشتیاق به نوازندگی جاز می‌پردازد. اما درست همان‌طور که او در حال رسیدن به رویاهای خود است، می‌میرد و روحش در سمینار تمام می‌شود. جیمی فاکس، فیلیسیا رشاد، داوید دیگز، کوئست لاو و تینا فی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن "روح" حضور دارند.

انیمیشن "روح" برای اکران در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

والت دیزنی پیکسار روح
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین