کد خبر: 42044 A

واکنش تند لیدی گاگا به شایعه ارتباط عاشقانه‌اش

واکنش تند لیدی گاگا به شایعه ارتباط عاشقانه‌اش

ایران آرت: لیدی گاگا چهره سرشناس دنیای موسیقی و این روزها دنیای سینما به شایعات مکرر درباره ارتباط عاشقانه خود و بردلی کوپر واکنش نشان داد. او در در مصاحبه جدید  خود با اپرا وینفری برای مجله Elle تمامی شایعات را تکذیب و علت به وجود آمدن شایعات را نقشه ای از پیش تعیین شده اعلام کرد.

به گزارش انتخاب، این خواننده 33 ساله  درباره گمانه زنی های عاشقانه می گوید: "کاملاً صریح  بگویم، فکر می کنم مطبوعات بسیار احمق هستند.منظور من این است که ما یک داستان عاشقانه ساختیم تا مردم را فریب بدهیم. برای من ، به عنوان یک هنرمند و به عنوان یک بازیگر  بسیار عادی است که سعی کنم یک داستان عوام فریب بسازم. مطمئناً می خواستیم مردم باور کنند که عاشق شده ایم."

این سوپر استار دنیای پاپ همیشه از منتقدانی سرسخت و طرفدارانی پر و پا قرص به شکل همزمان برخوردار بوده است. آهنگ های او میلیون ها نسخه فروش داشته اند و وی و برنده جوایز گرمی و گلدن گلوب و همچنین نامزد اسکار شده است. اما به نظر می رسد حضور او در فیلم بردلی کوپر؛ " ستاره ای متولد می شود" باعث شایعاتی متعدد شده است که هنوز هم با گذشت ماهها از ماجرای فیلم دست از سر گاگا بر نداشته اند.

وی درباره این ماجرای عشقی پر حاشیه می گوید: "ما ساعتها و روزها روی آن کار کردیم. ما همه این نقشه ها را از پیش مشخص کرده بودیم. ما درباره فریب مخاطبان به بهترین روش صحبت می کردیم و واکنش ها و حاشیه ها نشان می دهند ما درست کارمان را انجام دادیم. "

پس از مراسم اسکار ، هواداران به سرعت به رسانه های اجتماعی رفتند تا در مورد شیمی بین گاگا و کوپر 44 ساله ، بحث کنند. در آن زمان ، گاگا به تازگی از نامزدش جدا شده بود و کوپر نیز در حالت نیمه جدایی از نامزدش قرار داشت. این موارد به شایعات بین این دو نفر افزود.

 

لیدی گاگا اپرا وینفری بردلی کوپر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین