کد خبر: 42039 A

پردرآمدترین هنرمندان فوت‌شده معرفی شدند

پردرآمدترین هنرمندان فوت‌شده معرفی شدند

مایکل جکسون و الویس پریسلی به ترتیب اولین و دومین هنرمند پردرآمد فوت‌شده نام گرفتند.

ایران آرت: سلطان پاپ با وجود بحث و جدل‌های اخیر، امسال نیز برای هفتمین سال متوالی در لیست پردرآمدترین سلبریتی‌های فوت‌شده "رتبه ۱" را کسب کرد. درآمد امسال مایکل‌جکسون به ۶۰ میلیون دلار رسید و میزان پخش آنلاین موزیک او به ۲/۱ میلیارد بار افزایش یافت!

مایکل جکسون با کسب مبلغ ۶۰ میلیون دلار در طول یک سال گذشته دوباره در صدر فهرست پردرآمدترین سلبریتی‌های فوت‌شده فوربز قرار گرفت. این درآمد از کاتالوگ موسیقی Mijac او، نمایش‌های MichaelJacksonOne در لاس‌وگاس و قرارداد بلندمدت او با سونی حاصل شد.‌

همچنین با وجود اینکه امسال مستندی با نام "ترک نورلند" در جهت تخریب مایکل جکسون و متوقف کردن پخش موزیک او ساخته شد، پخش آنلاین آهنگ‌های مایکل جکسون با رشدی ۱۷ درصدی نسبت به سال گذشته از ۱/۸ میلیارد بار به ۲/۱ میلیارد بار رسید.

michael-jackson-the-highest-paid-dead-celebrity-of-2019-1-600x338‌‌

بنابر گزارش سایت حامیان مایکل جکسون، مانند سال گذشته الویس پریسلی و چارلز شولتس در جایگاه دوم و سوم لیست پردرآمدترین سلبریتی‌های فوت‌شده ۲۰۱۹ قرار گرفتند. همچنین نام هنرمندانی چون باب مارلی، جان لنون، مرلین مونرو، پرینس، و ویتنی هیوستون نیز در لیست امسال به چشم می‌خورند.

لازم به ذکر است که در سال ۲۰۲۰ نیز نمایش موزیکال برادوی و دیگر پروژه‌هایی که بنیاد مایکل جکسون هنوز اطلاعاتی از آن‌ها منتشر نکرده است، درآمد بیشتری را برای مایکل جکسون به دنبال خواهند داشت.

 

الویس پریسلی مایکل جکسون چارلز شولتس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین