کد خبر: 42000 A

سرنوشت دختر دو سوپراستار پس از طلاق

سرنوشت دختر دو سوپراستار پس از طلاق

ایران آرت: به نظر می‌رسد ستاره های هالیوودی پس از جدایی از یکدیگر ترجیح می‌دهند بچه‌ها نزد مادر بمانند که البته موضوعی عجیب نیست اما عجیب تر این است که به مرور زمان بچه ها نسبت به پدران خود احساس دلزدگی می کنند و حتی تمایلی به زندگی با پدران خود نشان نمی دهند. نمونه این موضوع فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت هستند که حتی فرزندخوانده ارشد آنان اساسا با پیت در حالت نیمه قهر قرار دارد.

به گزارش انتخاب، ماجرای هولمز و کروز شاید به شوری ماجرای زوج جولی و پیت نباشد اما به نظر می رسد فرزند هولمز و کروز یعنی سوری، تمام وقت خود را با مادرش می گذراند و به ندرت به پدرش سر می زند. جالب است بدانید کروز و هولمز 17 سال اختلاف سنی داشتند و این موضوع در زمان ازدواجشان در سال 2006 به شدت جنجالی شده بود. با این حال کروز همیشه عنوان می کرد که عاشق همسرش است و سن برای او و کیتی ملاک نیست. ادعایی که خیلی زود به شکست رسید.

کیتی هولمز اخیرا در گفتگویی به موضوع بچه دار شدن در سنین زیر سی سال اشاره کرده و گفته خوشحال است که در سن 27 سالگی مادر شده و در کنار فرزندش رشد کرده است. او در سخنان خود هیچ حرفی از تام کروز نزده و بارها اشاره کرده که در همه دقایق زندگی دخترش به عنوان یک مادر مجرد حضور داشته است.

جالب است که حضور تام کروز در فیلمها پس از جدایی قطع نشد، اما کیتی از همان دوران ازدواج و بارداری، نسبت به دوران مجردی خود بسیار کم کار شد. مطمئناً سوری و مادرش پیوند عاطفی خاصی دارند، چرا که امسال سوری سیزدهیمن سالگرد تولد خود را با مادرش در پاریس جشن گرفت.

او در مورد گذر سنی خود می گوید: " گاهی به عقب برمی گردم و میبینم هیچوقت باورم نمی شد روزی 40 ساله باشم اما اکنون با داشتن سوری با چهل سالگی به خوبی کنار می آیم و بسیار خوشحالم او را در زندگی دارم."

 

تام کروز بازیگر زن کیتی هلمز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین