کد خبر: 41841 A

خالق "هری بوش" در صدر پرفروش‌ترین‌ها/ نویسنده‌ای که 60 میلیون نسخه فروخت

خالق "هری بوش" در صدر پرفروش‌ترین‌ها/ نویسنده‌ای که 60 میلیون نسخه فروخت

جدیدترین سری از مجموعه داستان‌های "هری بوش" نوشته مایکل کانلی با استقبال گسترده مخاطبان همراه شد.

ایران آرت: فهرست هفتگی رمان‌های پرفروش نشریه نیویورک‌تایمز در حالی منتشر شده که رمان جدید "مایکل کانلی"، نویسنده پرفروش آثار جنایی در جایگاه اول به چشم می‌خورد.

به گزارش ایسنا، رمان "آتش شب" نوشته "مایکل کانلی"‌ که در اولین هفته از حضورش در رتبه اول فهرست پرفروش‌های‌ داستانی بخش جلد سخت (hard cover) قرار گرفته، جدیدترین سری از مجموعه داستان‌های "‌هری بوش" ‌است. "کانلی" پیش‌تر 21 رمان دیگر درباره داستان‌های "هری بوش" نوشته بود. تاکنون بیش از  60 میلیون نسخه از آثار مختلف این نویسنده آمریکایی در سراسر دنیا فروخته شده‌ است.

در رتبه دوم اما رمان "محافظین" اثر "جان گریشام" دیگر نویسنده پرفروش همیشگی نشریه نیویورک‌تایمز قرار گرفته است. رمان جدید "گریشام"‌ که درباره درگیر شدن وکیلی به نام‌ "کالن پست" با چندین قاتل بی‌رحم است،‌ هفته گذشته در صدر فهرست قرار داشت.  "گریشام" را می‌توان به عنوان یکی از پردرآمدترین نویسندگان جهان که آثارش بارها مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته‌اند، معرفی کرد.

رمان "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" نوشته "دلیا اوئنز" که به یکی از رمان‌های ثابت این فهرست تبدیل شده است، در شصتمین هفته حضورش در فهرست پرفروش‌های داستانی نیویورک‌تایمز در جایگاه سوم به چشم می‌خورد. "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" داستان دختری به نام "کیا" و حوادث پیچیده‌ای را که به دنبال کشف جنازه مرد جوانی در شهر محل زندگی این دختر مشهور به "دختر مرداب" به وقوع می‌پیوندد روایت می‌کند.‌

در رتبه چهارم این فهرست نیز  اثری جدید از "نلسون دمایل" و "‌الکس دمایل"‌ با عنوان "فراری" قرار گرفته است.

همچنین در جایگاه پنجم، "مامور" اثر جدید "جان لوکاره" نویسنده مشهور رمان‌های جاسوسی دیده می‌شود.

 

نیویورک تایمز جان گریشام مایکل کانلی دلیا وانز آتش شب محافظین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین