کد خبر: 41722 A

جدال کیانو ریوز با گذشته سختش/ ستاره "ماتریکس" از کودکی تا شهرت

جدال کیانو ریوز با گذشته سختش/ ستاره "ماتریکس" از کودکی تا شهرت

کیانو ریوز از آن دسته هنرمندانی است که بسیاری او را به خاطر آثارش دوست دارند اما پشت این محبوبیت سال‌های سخت و پرتنشی گذشته است.

ایران آرت، کیانو ریوز ستاره سرشناس هالیوودی که این روزها به علت خبرهای ساخت قسمت چهارم ماتریکس به شدت خبرساز شده است، گذشته ای سخت و پر تنش را پشت سر گذاشته است. درواقع کیانو ریوز برای رسیدن به شرایط فعلی دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته است.

کیانو ریوز

 کیانو ریوز در سال 1964 در بیروت ، لبنان متولد شد ، جایی که والدینش ، پاتریشیا تیلور (انگلیسی تبار) و پدرش ساموئل نورلین ریوز (اهل هاوایی با تبار چینی) ملاقات کرده بودند.

کیانو ریوز

به گزارش انتخاب، وقتی کیانو فقط سه ساله بود ، ساموئل آنها را ترک کرد.از آن به بعد ، پاتریشیا (مادر کیانو) به عنوان یک طراح مد شروع به کار کرد و خانواده به هاوایی ، استرالیا ، نیویورک و کانادا نقل مکان کردند.

کیانو ریوز

کیانو ریوز در دوران کودکی و نوجوانی به دلیل کوچ های متعدد در مدارس و موسسات مختلفی ثبت نام کرد.

کیانو ریوز

کیانو هرگز به عنوان یک دانش آموز خوب و درسخوان شناسایی نشد. اما او به عنوان یک بازیکن درخشان هاکی روی یخ در کالج De La Salle در تورنتو مورد توجه قرار گرفت.

کیانو ریوز

هنگامی که 17 ساله بود ، بدون مدرک دبیرستان را ترک کرد و به لس آنجلس نقل مکان کرد.در آنجا ، در کالیفرنیا ابتدا در اپیزودی از سریال Hangin  شروع به کار کرد و سپس در چندین آگهی تلویزیونی ظاهر شد.اولین باری که وی در یک فیلم استودیویی ظاهر شد در  ("Youngblood" 1986) بود.

کیانو ریوز

در سال 1998 ، کیانو ریوز با جنیفر سایم ، که دستیار دیوید لینچ بود ، ملاقات کرد. آشنایی که زندگی او را متحول کرد.آنها دیوانه وار عاشق شدند و جنیفر باردار شد. در 24 دسامبر سال 1999 ، نوزاد نارس آنها به دنیا آمد و از دست رفت. این تراژدی رابطه آنها را تحت تاثیر قرار داد. این زوج نتوانستند بر غم و اندوه خود غلبه کنند و خیلی زود روابطشان شکسته شد.

کیانو ریوز

بدبختی ها به پایان نرسید. چرا که یک سال و نیم بعد ، نامزد کیانو هنگام بازگشت از مهمانی در خانه مرلین مانسون در یک سانحه رانندگی در سن 28 سالگی درگذشت.

کیانو ریوز

در سال 2006 ، کیانو به مجله Parade گفت که این وقایع غم انگیز زندگی او را نشانه رفته است. او گفت:"غم و اندوه تغییر می کند ، اما هرگز به پایان نمی رسد. مردم تصوری غلط دارند که می توانند با آن مقابله کنند ، اما آنها اشتباه می کنند. وقتی افرادی که دوستشان دارید از بین بروند ، شما تنها هستید."

کیانو ریوز

در سال 1999 ، قبل از از دست دادن دخترش ، کیانو ریوز فیلمبرداری "ماتریکس" را آغاز کرده بود. او انتخاب اول برای بازی در این فیلم نبود اما به برترین ستاره این فیلم تبدیل شد و تا امروز نیز در فیلمهای قابل توجهی نقش آفرینی کرده است.

کیانو ریوز

ماتریکس کیانو ریوز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین