کد خبر: 41720 A

انیمیشن "غارنشینان 2" در راه است/ صدا پیشگی نیکلاس کیج و اما استون در کنار کلی مری ترن

انیمیشن "غارنشینان 2" در راه است/ صدا پیشگی نیکلاس کیج و اما استون در کنار کلی مری ترن

یونیورسال و دریم ورکس از اضافه شدن کلی مری ترن به جمع صداپیشگان انیمیشن "غار نشینان 2" خبر داده‌اند.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور صداپیشه جدیدی در انیمیشن The Croods 2 (غارنشینان ۲) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کلی مری ترن، بازیگر نقش رز تیکو در مجموعه فیلم Star Wars (جنگ ستارگان)، به جمع صداپیشگان دنباله انیمیشن The Croods (کرودها) اضافه شده است. مری ترن قرار است صداپیشگی شخصیت جدیدی به‌نام دان (Dawn) را بر عهده داشته باشد که تنها فرزند یک خانواده به‌نام بترمن است. لزلی من، بازیگر فیلم Blockers (بازدارندگان)، صداپیشگی شخصیت مادر و پیتر دینکلیج، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) صداپیشگی شخصیت پدر دان را بر عهده دارند. جوئل کرافورد، کارگردان این انیمیشن سینمایی در بیانیه منتشر شده گفت:

درست از زمانی که کلی پشت میکروفن برای تست رفت، می‌دانستیم که صداپیشه دان بترمن را پیدا کرده‌ایم. او ترکیب کاملی از اشتیاق و احساس برای نقش است و ما او را به جمع صداپیشگان فوق‌العاده انیمیشن اضافه کردیم.

به گزارش زومیت، علاوه‌بر مری ترن، دینکلیج و لزلی من، نیکولاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلارک دوک، کلوریس لیچمن و کت دنینگز، دیگر بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن The Croods 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده خواهند داشت. انیمیشن The Croods 2 مسیر طولانی و سختی را طی کرده است. سه سال پیش ساخت این انیمیشن کاملا متوقف شد و در نوامبر سال ۲۰۱۶، دریم ورکس از لغو ساخت این انیمیشن خبر داد. بااین حال، پس از اینکه یونیورسال این استودیوی انیمیشن‌سازی را به‌دست آورد، ساخت انیمیشن The Croods 2 را از سر گرفت. انیمیشن The Croods در سال ۲۰۱۳ اکران و موفق شد بیش از ۵۸۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه‌بر این، این انیمیشن موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن شود.

انیمیشن The Croods 2 برای اکران در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. مری ترن بیشتر برای بازی در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) شناخته می‌شود و شاهد بازگشت او در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) نیز هستیم.

 

انیمیشن غار نشینان کورودز کلی مری ترن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین